úterý 15. listopadu 2011

Hnusně tam je! + Novinka na blogu =)

Dnešní den je strašnej! Ve škole nuda jako vždy a venku je hnusně. Mrzne a ještě ke všemu je tam děsná mlha, která vám neumožňuje vidět dál než na váš vlastní nos. Ráno než jsem šla do školy, tak jsem to vyfotila a pod článek dám foto. Jinak zítra bude pohoda, nebo v to aspoň doufám =D. Ve škole se neučíme, protože máme ňákej projektovej den jako čtvrťáci, takže aspoň tak. No a pak čtvrtek a pátek volno. Jak já se těšim, že se konečně vyspim =D. Mám v plánu číst knížky k maturitě, protože už vážně musím začít! Mám rozečtených 5 knížek, takže chci dočíst minimálně jednu nebo dvě.


No nepřijde vám ten obrázek depresivní? A to jsem to fotila, jak jsem psala, ráno kolem půl osmý. Taková mlha je tu celý den. Dole většinou bývá vidět ještě jedna budova a takovej menší kopeček. Jak teď vidíte, nevidíte nic =D. Vážně pěkné se probudit do takového dne. Pak si udržte veselou náladu.

NOVINKA!
Jinak jsem se rozhodla pro novinku na mém blogu. Řekla jsem si, že bych mohla začít točit videa =). Jedno už mám, takže ho čekejte už možná tento týden. Jestli máte nějaké nápady, které byste chtěli ve videích vidět, tak písněte do kometářů. Budu ráda za vaše nápady =).
 



2 komentáře:

  1. pěkná mlha u nás je taky, ale né taky velká
    a jaké čteš knížky? nebo máš v plánu číst?
    dobrý nápad ty videa, kdybych měla nápad dám vědět:)

    OdpovědětVymazat
  2. na to video sa strašne teším, ale zatiaľ žiadny dobrý nápad na tému nemám :)
    a tá hmla mi už tiež lezie na nervy, aj keď, včera ma dosť potešila, keď nechala zmiznúť školu.. :D škoda, že len navonok, potom tam stále bola :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...