středa 9. listopadu 2011

Jsou vhodní muži již rozebraní?

Tak tenhle článek v ELLE mě upoutal hned jako první. Kdybych měla mluvit podle vlastních zkušeností, tak bych řekla, že všichni vhodní muži jsou opravdu již rozebraní. Něco mě ale stále nutí doufat, že to neni pravda. S hledáním toho "pravého" jsem už dávno přestala. Řekla jsem si, že jestli někde je, tak ho tak jako tak někdy potkám, nebo si on najde mě. Já vím, možná je to naivní, ale tak co. Příští rok půjdu na vysokou, tak si řikám, že aspoň tam budou rozumní muži, kteří snad budou vědět, co doopravdy chtějí. Sice je to možná špatná představa, ale tak nechte mě snít dál =D.

Četla jsem, že s výběrem partnera je to jako s výběrem oblečení. Nemůžete jenom tak vejít do obchodu a nevědět, co vlastně hledáte. Vlastně můžete, ale v tom případě se stane, že si z toho luxusního butiku odnesete hezký kašmírový svetřík, který vůbec nepotřebujete. Koupíte si jej jenom proto, že vám jeho světlemodrá barva padla do oka. Naproti tomu, když jdete do obchodu s tím, že je podzim, a vy víte, že potřebujete kvalitní vlněné, dobře střižené kalhoty, které budete moct nosit celou zimu, na kašmírový svetr, jakých máte ve skříni již pět, se ani nepodíváte. Nepotřebujete jej. Nezajímá vás. A pokud v tom obchodě ideální kalhoty nenajdete, půjdete dál a koupíte je jinde.

Nejdůležitější je tedy si ujasnit, co chceme, kolik jsme za to ochotné zaplatit, a teprve pak to hledat. A pamatujte, že ty ideální kalhoty se objeví zrovna tehdy, kdy už jste celé hledání málem vzdala.
ptát se můžeš zde formspring =)

4 komentáře:

  1. Aj ja si myslím, že hľadať toho pravého je zbytočné. Ak niekde tam vo svete je, raz si ťa nájde.

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem si říkala, že to Elle jsem už od tebe slyšela takže mi došlo hned že je to časopis, ale ještě jsem si ho nekoupila, ale držela jsem ho v ruce:) to už je úspěch, je tam toho v něm fakt hodně.
    jak se zmiňuješ o té vysoké, tak to mám stejnou představu:)
    něco na tom bude s těma kalhotama..

    OdpovědětVymazat
  3. čím dřív se budete fotit tím to budete mít levnější:)

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj já jsem stejně naivní jako ty =))). Moc hezký a zajímavý článek

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...