sobota 19. listopadu 2011

Nehtíky - růžový leopardík


Jako podklad jsem použila tmavě růžový lak a na leopardí skvrny jsem použila razítka od essence. Postup při dělání razítek najdete zde na mém starém blogu. Na skvrny jsem použila černý lak stampy polish od essence a na destičce je to vzorek vlevo dole.

Jestli máte dotaz, tak se ptejte formspring Izzie.

12 komentářů:

  1. Krásne nechtíky :) o tých "razítkach" som už počula, aj som ich chcela zohnať ale zatiaľ som ich nikde nevidela :/

    OdpovědětVymazat
  2. krasne nechty :) uz som videla tie razitka v drogerii, ale som vobec nechapala ako to funguje... teraz som si to precitala na tvojom starom blogu a mozno si ich niekedy kupim a skusim to :))

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme:) já ti budu držet palce♥ můj brácha dělá taky maturitu no teď.;) A jinak jsem koukla na ten tvůj starý blog.. a kde se dá koupit to razítko s těmi destičkami od Essence? :) a hlavně za kolik?:) aby to tam ale ještě měli co?:O :D:(

    OdpovědětVymazat
  4. wow,to jsou fakt krásné nehty :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Wow nádherné! Jsi moc šikovná =))) já bych to nezvládla =D

    OdpovědětVymazat
  6. Jo aha:)) já si dělám ty leopardí nehty sama od ruky jo :D ale tuhle destičku bych brala:):) tak snad ještě seženu :P:D

    OdpovědětVymazat
  7. tvoje nehtíky vypadají vždy super!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se mi hodně líbí. O té destičce jsem už slyšela, ale nemůžu jí vůbec sehnat v drogerii. Nevíš, jestli se to ještě prodává? Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se to ještě prodává ;) já jsem je koupila v drogérce Rossmann

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...