středa 30. listopadu 2011

Pečení perníčků =)

Tak mám perníčky na vánoce konečně hotové =). V pondělí jsem je upekla a včera jsem je už i ozdobila. Největší radost mám z Perníčka =D. Dělala jsem ho podle Perníčka ze Shreka a myslím, že se mi i povedl (na poslední fotce). A taky jsem teda ráda, že jsem je nepřipekla =D.




 

5 komentářů:

  1. Krásné :) aha :D my máme taky trapný no :D ale to se přežije :X :D:D)

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej, krasne perniky :) a ten Pernicek zo Shreka je uplne uzasny ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No teeda, tie sa ti naozaj podarili..

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsou moc pěkné! Kde ty na to bereš čas?

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, jsou krásnéé :] Taky jsme včera a dneska zdobili. Ten perníček je úžasnýý!!! :]]

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...