sobota 12. listopadu 2011

Pleťová maska od AVONU

Dneska jsem vyzkoušela bahenní pleťovou masku s výtažky z Mrtvého moře Planet Spa od Avonu a mile mě překvapila =). Krásně voní, za což má u mě velký plus, protože většina masek tak nějak divně smrdí =D. Jednoduše se rozetře po tváři a i se dobře smývá. Na obalu píší, že jí máte nechat působit 5 - 10 minut. Po chvíli maska uschne, takže se mi nestane, že bych měla zapatlaný všechny vlasy kolem =D. Po umytí je pleť krásně hebká a vyčištěná, takže jsem s ní spokojená a má mé doporučení ;).
 

7 komentářů:

  1. Děkuji moc)) ano! nestojí)) také doufám že už jsem konečně narazila na toho pravého)) tu masku jsem kbysi měla ;)) je celkem dobrá)) jinak už jsme si tě přepsala a omlouvám se že jsme před tím neobíhala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem jí doma a byla jsem s ní celkem nespokojená =D. Ale každý máme jinou pleť =)))

    OdpovědětVymazat
  3. To jo)) hlavně ta bublina se mi stašně líbí) vůbec nechápu jak je to focený :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta maska je suprová! :) Mám ji doma a jsem s ní na 100 % spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super maska:))) Niekedy dávnejšie som ju mala :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle masku jsem použila jednou a naskákaly mi po ní pupínky... opravdu je to pleť od pleti... na moji aknézní, relativně suchou (kromě T-zóny) pleť tedy rozhodně ne. Tu neplechu jsem napravovala týdny :D
    Ale mě vůbec výrobky od Avonu nesedí, od Oriflame je to něco jiného, i šampón mi napáchal pěknou paseku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u kosmetiky je to všechno strašně moc individuální. To co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému, protože má každý z nás právě jinou pleť, takže chápu, že tobě třeba nesedla ;). Mě ale zase na druhou stranu vyhovuje, takže to si musí každý vyzkoušet sám, jak mu sedne =).

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...