úterý 22. listopadu 2011

Recenze - Got2b ochranný sprej před teplem

Koupila jsem si nový sprej od Got2b, který má chránit vlasy jak před fénem, tak i před žehličkou. Já žehličku i fén používám obden, takže se bez nějakého přípravku, který chrání vlasy před teplem neobejdu. První dojem ze spreje byl dobrý, ale musím říct, že jsem teda ňák extra velkou změnu na vlasech nezpozorovala. Píší, že by vlasy po vyžehlení měly být krásně lesklé, což se u mě nekonalo =D. Mám je pořád stejné, ale jestli to vlasy chrání, tak se obejdu i bez toho oslnivého lesku =D. A teda plus je vůně. Mě osobně to krásně voní =). Cena je kolem 130 Kč.

Jak jsem už napsala...Tenhle sprej je fajn, ale od téhle značky jsem měla lepší, a až mi dojde, tak si zase koupím ten, který mi na mé vlasy vyhovoval víc.

4 komentáře:

  1. já bych to nepoužívala protože si vlasy žehlit nepotřebuju a fén používám občas, nic pravidelného:) Od té značky jsem už ale něco měla, jen vědět co:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám od Loreál Paris, protože nemám moc ráda věco od této značky. Ale mám pocit, že je to spíše jen pro lepší pocit, že vlasy až tak moc neničíš =D

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám taky. Vypadla úžasně a i podle toho, co tam o něm psali, tak jsem si myslela, že bude dobrý, ale teda nic moc, přesně to samé, jako tady říkáš ;]

    OdpovědětVymazat
  4. Nad tímhle jsem už také přemýšlela, ale když říkáš, že moc dobrý není :/:D nejlepší je od Loreal Paris ten růžový :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...