sobota 26. listopadu 2011

Retušování fotek

Tento článek je velmi podobný článku, který mám na svém starém blogu, ale myslím, že retušování fotek je věčné téma.
Retušování fotek mi až tak moc nevadí, ale všeho s mírou. Nezastávám už takové retušování, kde si člověk neni skoro podobný a pleť má dokonale vyhlazenou, což je ve skutečnosti absolutně nemožné. Já sama si občas pomůžu tím, že si ''vyzmizíkuju'' ňákej ten pupínek =D, ale vážně...všeho s mírou.

Když vidim některé holky, jak se snaží být dokonalé podle dívek z časopisů, tak je mi jasný, že je to nemožný a ony nedokážou pochopit, že všechny fotky jsou pouze upravené. Nikdo neni dokonalý a nezáleží na tom, jestli je někdo slavný nebo ne. Všichni jsme stejní!!! Takže vzkazuji dívkám co se snaží být jako jejich oblíbéné zpěvačky, herečky nebo cokoliv jiného, probuďtě se a pochopte, že je to všechno jenom o šikovnosti toho, kdo sedí u počíteče!!!

Tady na srovnání má fotka a to jsem upravila jenom pleť. Kdybych u toho seděla déle, tak po dokončení byste neřekli, že to jsem vůbec já =D.

před

po 

6 komentářů:

  1. Pěkně napsané, celkově mám tvůj blog ráda♥ :)
    Děkuju moc:** Dobře, ten si nikdy nekoupím!:D:D Já snad seženu to razítko a ty destičky v Rosmannovi :))

    OdpovědětVymazat
  2. já na retušování nemám program, ale ani bych si tu práci s tím nedala, ale výsledek je pěkný:) ale i ta původní fotka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to naozaj dobre upravené, keby si nenapísala, že je to upravené, myslela by som si, že je to originál. Ináč, v akom programe to robíš? Naozaj by sa mi to zišlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám stejný názor jako ty =))), ale vzpomínám si na dobu kdy mi bylo asi 12 let a retušovala jsem jednu fotku za druhou =D

    OdpovědětVymazat
  5. S tím souhlasím. Všechno s mírou. Sama jsem měla takové "období" kdy jsem prostě každou fotku musela mít vyretušovanou:D Teď už se tomu jen směju .

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím. Moc krásné fotky! :) I nevyretušovaná.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...