neděle 20. listopadu 2011

Rozhovor s Denisou z blogu fashionbydee.blogspot.com

Jako první pro rozhovor jsem vybrala Denisu a její blog najde na http://fashionbydee.blogspot.com/. Její blog mě hned zaujal jak článkama, tak i jejím stylem oblíkáním, proto jsem ráda, že kývla na rozhovor =).

A teď už k rozhovoru.
Co tě vedlo k založení blogu?
Díky internetovým magazínům jsem narazila na nějaké módní blogy, které jsem nějakou dobu četla a inspirovala se jimi. Pak jsem si uvědomila, že by bylo skvělé mít vlastní!

Jak dlouho už máš blog? Měla jsi už někdy chuť s nim praštit?
Blog už mám od poloviny května 2011! Nedávno to byl půl rok! Upřímně, mívám stav, kdy bych blogování nejradši nechala, ať z nedostatku času nebo jiného důvodu, ale stejně bych to nakonec neudělala. Chybělo by mi to.

Co se ti na blogování nejvíc líbí?
Nejvíc se mi líbí asi to, že nějak můžu prezentovat sama sebe a (snad) i inspirovat moje čtenáře a určitě se díky blogování vyvíjí můj vkus pro módu. Jinak pozitivní komentáře mi dokáží strašně zvednout náladu. Baví mě celkově focení a i psaní... :-)

Kolik času věnuješ blogu?
Záleží na množství fotek, dnu a taky na tom, jak jsem na tom kreativně. Ale určitě nemám nijak extra vyhrazený čas na blog.

Máš nějaké oblíbené blogy, které navštěvuješ pravidělně?
Ano, to mám!!! Zbožňuji blog Alexandry (http://www.fashionsalade.com/lovelypepa/ ), má úchvatný vkus, umí skvěle kombinovat oblečení, má úžasné pozitivní fotky a hlavně krásného pejska. Pak třeba Sofii (http://praguefashion.blogspot.com/ ), má skvělý vkus zase pro eleganci.

Čeho bys chtěla v životě dosáhnout?
Určitý cíl nemám, jen se snažím na sobě hodně tvrdě pracovat, chtěla bych něčeho dosáhnout... :-)

Charakterizuj 4 slovy svojí osobnost.
přátelská, nerozhodná, milá, cílevědomá

A na konec, co bys vzkázala všem čtenářkám a ostatním blogerkám?
Buďte samy sebou jedině tím budete zajímavé. ,, Aby mohl být člověk nenahraditelný, musí být jiný.'' (Chanel)

Děkuji za rozhovor a za to, že jsi si udělala čas =). Ať se ti s blogem stále dobře daří.
I já děkuji za rozhovor!!! :-)) Měj se hezky.

3 komentáře:

  1. máš u mě cenu za párty http://charmedotazky.blog.cz/1111/cena-za-party-pro-izzie#pridat-komentar

    OdpovědětVymazat
  2. hezký rozhovor;) Denisa patří mezi mé oblíbené blogerky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Love the interview and dee has an amazing blog!
    ~Sarah
    www.sarahfashionista.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...