čtvrtek 3. listopadu 2011

Šatičky na maturák

Jelikož máme maturák v lednu, pátek 13., tak už jsem ráda, že mám šaty i botky koupené. Ty šaty jsem měla už o prázdninách, ale s botama byl trochu problém. Šaty mám krátké (ano, vím že je to nezvyk), tak jsem se nespokojila jenom s ''nějákýma'' botama. Nakonec jsem je sehnala cca asi před 3 týdny. Do prvních, který jsem si zkoušela, se mi nevlezla bohužel noha. To jsem byla trochu zklamaná, protože byly krásný. Nakonec jsem ale našla ty, které teď mám. Jsou taky hezký, takže jsem spokojená =).

    šaty



    boty

9 komentářů:

  1. ty šaty jsou akt docela krátký :D, ale jsou pěkný...

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty se mi až tak nelíbí, ale ty botičky jsou úžasné♥

    OdpovědětVymazat
  3. já mám maturiták až nějakou dobu po tobě:)
    taky mám kratší šaty a říkala jsem si že všichni budou mít dlouhý..tak sem ráda že vidím že dlouhý všichni nemají:)
    je to pěkné a hezky to k sobě ladí!

    OdpovědětVymazat
  4. saty su uplne nadherne a boty tiez! krasa... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co to máš za šaty !!! víš jak v tom budeš vypadat ?! Jako pravá nefalšovaná play-boy děvka :D Ty mamutice ! Okamžitě si mazej koupit nový nebo tam na tebe vlííítnu !

    Tvůj bratr Vojta !

    OdpovědětVymazat
  6. a ještě dodatek:

    Ty prostě musíš mít vždycky něco extra "for every cost" :D

    To si spolu vyřídíme !

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si mamut =D =D žádný jiný si nekoupím =P =D

    OdpovědětVymazat
  8. ako si to myslela, že sú krátke ako že nie sú dlhé ? :D alebo, že sú príliš krátke?
    inak krásne

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...