středa 16. listopadu 2011

Správné rozhodnutí!

Dneska jsem se na 100% utvrdila, že bylo dobře přejít z blog.cz na blogspot. Je to asi měsíc zpátky, co jsem poslala článek na jedny stránky, které spolupracují s blog.cz. Dnes byl článek zveřejněný a díky tomu jsem poznala, jak zlý a závistivý dokáží lidi být. Po přečtení článku na zmiňovaných stránkách, jsem v kometářích k článku četla kometáře typu: OMG! Kolit ti je? Nechápu jak ti může být 18! nebo, že nemůžu být normální, když tohle píšu atd. Myslím, že si dokážete představit jaké komentáře myslim. Jen jediný člověk dokázal pochopit podstatu článku! JEDEN! Článek byl psán ironicky a s nadhledem. A ta většina, která článek absolutně nepochopila, tak psala takovéhle kometáře. Prostě nechápu takovéhle lidi. Přeci, když se mi nějáký článek nelíbí, tak ho nečtu a nedělám to, že bych hned psala hnusné kometáře. Jsem ale ráda, že se našla i hrstka lidí, kterým se článek líbil. Každopádně jsem ráda za to, že jsem momentálně tady =)! Zatím jsem se tu nepotkala s tím, že by tu někdo psal zavistivé a urážlivé komentáře jako na blog.cz. Musím 3x zaťukat, abych to nezakřikla =D. No ale hlavu si s tím lámat rozhodně nebudu. Nestojí mi to za to =).

F*ck you Bitches! xoxo Izzie ♥



11 komentářů:

  1. Já jsem tvůj článek taky četla a hloupý se mi nezdál.. jinak, s kritikou a povyšováním jsem se na blog.cz taky setkala, ale nebylo to nic hroznýho.. Přeju ti hodně štěstí na tomhle blogu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, taky jsem ho četla /asi jsi i četla můj komentář/. Nemůžeš se tomu divit, tu stránku čtou hlavně mladší holky a ty si navykly, že když je tam alespoň jeden negativní komentář, tak přispějou dalším.
    Přesně jak si psala-ten článek prostě nepochopily a zařadily ho špatně do kategorie článku na styl Lady Vanilky..
    Já osobně jsem s blogem.cz jako serverem docela spokojená. Vyhovuje mi ta jednoduchost, a ikdyž je možné, že na bloggerovi je jiná a lepší komunita pro "vyspělejší" blogerky, nemám potřebu ji vyhledávat :)
    btw, jo jinak je to můj notebook a neni to upravený na pc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ved hej, vacsina skol ma v piatok volno, ale prave my nie...
    ja som s blog.cz celkom spokojna, zatial sa asi nechystam prestahovat na blogspot aj ked som o tom uz parkrat rozmyslala...

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne s tebou súhlasím. Na blog.cz sa to už nedá vydržať. Pre nováčikov tam už miesto nie je. Aj mne to išlo na nervy a práve preto som sa presťahovala sem na blogspot, kde je všetko oveľa lepšie.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem četla, a četla jsem i pár komentářů k tomu článku. Co je smutné je fakt, že v dnešní době každý využije příležitosti někomu ublížit. I když jde jen o "hloupý" článek. Třeba ty holky pochopily že jde o nadsázku, ale nejspíš vyhrála ta potřeba rýpnout si a tím ti ublížit. Lidi jsou zlí, bohužel. Jinak myslím že přestěhování na blogspot je dobrá změna, taky už o tom delší dobu přemýšlím, ale bylo by mi líto opustit svůj blog x'D a taky, úprava designu na BS je pro mě španělskou vesnicí O.o xD

    OdpovědětVymazat
  6. já takové lidi taky nechápu, já takové komentáře zatím na blogu nemám. Souhlasím s tebou, že když se mi článek nelíbí tak ho prostě nečtu..

    OdpovědětVymazat
  7. je to fakt levnější a to stejné u šerpů a stužek:)
    až budete mít vybranou stránku, kde to budete objednávat tak je tam ceník.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem se naštěstí s tímhle na blog.cz nesetkala. Souhlasím, když se to někomu nelíbí tak ať to nečte =D. Moc ti to sluší =)))

    OdpovědětVymazat
  9. saturnina máme taky v nabídce a chtěla jsem to přečíst, ale nic moc tak jsem četla asi jen prvních 6 kapitol:)

    OdpovědětVymazat
  10. v té barvě by taky nemuseli být šedý, i když já mám zimu zase úplně jiné - modré:)

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tak, tady nejsou vůbec žádné závistivé komentáře, každý tady spolu vychází - nejvíc jsem nadšená z toho, že tady nenarazím na pitomé blogy malinkých 9 a 11-ti letých holčiček, které píší o všem možném kromě normálních věcí - jsou tu jen chytří a zajímaví lidé, kteří mají o čem psát.Blog je prostě takový jednoduchý začátek, blogspot už je vyšší úroveň .)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...