sobota 5. listopadu 2011

Trhy

Dneska ráno jsem jela s jednou kmarádkou do Chomutova, kde byly trhy. Koupila jsem tam babče k vánocům stojánek se svíčkou a srdíčkem. Měli tam spoustu různých věcí, tak jsem dám odkaz, kde můžete najít všechny výrobky http://www.fler.cz/. Mají tam různou bižuterii, oblečení, krásný polštářky, hrníčky, hračky a plno jiných věcí =). Na farmářských trzích jsem si koupila velké hrušky. Když řikám velké, tak myslim opravdu velké =D. Jsou výborné! Hned jsem si jednu dala. Potom jsme zamířily do obchodů s oblečením, kde jsem si koupila krásný kalhoty na spaní. Dolu dám foto. No a co říct na závěr? Děkuji, že jsem si zase vyprázdnila peněženku =D a už se mi hodně dlouho nestalo, abych o víkendu vstávala v 8 ráno =D.




6 komentářů:

  1. No, tie nohavice sú pekné. A s tými hruškami len robíš chúťky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kalhoty na spinkání jsou moc hezké =)))

    OdpovědětVymazat
  3. V 8 ráno to seš dobrá:) občas je dobře si vyprázdnit peněženku, já si jí skoro vyprázdnila v pátek při nakupování atd.

    OdpovědětVymazat
  4. s tou prázdnou peňaženkou sme na tom rovnako.. trojmesačné úspory som utratila za jediný týždeň :D

    OdpovědětVymazat
  5. pekne nohavice :)
    ja som si cez vikend vyprazdnila penazenku nakupovanim vianocnych darcekov :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...