pátek 18. listopadu 2011

Trik s citrusy

Jednou jsem někde četla o citrusech a jejich dobrých účincích jak na pleť, tak i na celé tělo, a proto vám sem chci dát pár rad, jak můžete citrusy využít.

Já někdy dělám to, že si nakrájím na plátky citrón (můžeš klidně i mandarinku nebo pomeranč) a dám si je do vany a nechám je jen tak plavat na hladině. Za několik minut se krásně uvolníš a navíc ti to provoní celou koupelnu.
Dále pak citrón pomáhá na zmenšení pórů a proti mastnotě pleti.
Já na pleť používám domací masku: Vymačkám šťávu z citrónu a přidám do toho 2 lžíce tvarohu a půl lžičky medu. Nechám jí působit 5 - 10 minut a pak smyju vodou

Tady je seznam věcí, na které jsou citrusy dobré.
Citrón - pro své osvěžující účinky je vhodný při duševní námaze, zmírňuje bolest hlavy, podporuje průchodnost dýchacích cest, má antiseptické účinky, povzbuzuje trávení a příznivě působí na pleť
Pomeranč - působí antidepresivně, osvěžuje a uvolňuje; nejčastěji se používá do koupelových a masážních olejů
Mandarinka - osvěžuje, uvolňuje napětí, mírní bolest hlavy
Jestli i vy máte nějaké triky s citrusy, tak mi můžete napsat do kometářů =).
 

3 komentáře:

  1. Chceš se dozvědět něco víc o líčení, módě, kosmetice nebo čemkoli ostatním, co holky zajímá? nemusíš ani utrácet za drahé časopisy, protože tu pro tebe mám magazín pro dívky - MAGAZIN-2K.CZ

    OdpovědětVymazat
  2. Můj největší trik je Jak jíst citrusy, takže za rady děkuju a určitě něco využiju :)

    OdpovědětVymazat
  3. tu masku si udělám miluju citrusy ♥ !

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...