pondělí 14. listopadu 2011

Vánoce =)

Za chvíli už budou Vánoce a já nemám žádný dárky! Jeden mám noo... pro babičku a tím to končí =D. Navíc ani nemám moc velkou představu, co budu všem ostatním kupovat, takže to mi zrovna taky moc neulehčuje situaci. Peněz by se mi taky hodilo víc. Jednoduše a zkráceně, nemá NIC! Vždycky si řikám, že dárky na Vánoce začnu kupovat už aspoň v září, ale nakonec to dopadne vždycky stejně, že dárky kupuju někdy v prosinci na poslední chvíli. Je to strašný no, ale jinak se na Vánoce těšim =). Né ani tak na dárky nebo tak, ale prostě na takovou tu vánoční pohodu. Těšim se, až budu dělat perníčky a zdobit je a zdobit stomek a tak. Je to takový fajn. A nejhezčí je, když jdu po ulici, je tma, nikdo kolem mě, sníh padá a vločky vidím ve žlutém světle od lampy a do toho mám puštěnou písničku Let it snow od Deana Martina =).To je ta chvíle, proč mám ráda sníh a zimu. Je to takový uvolňující pocit, kdy nad ničím nepřemýšlím a ani mi nevadí, že mi sníh padá na vlasy, který budu mít hned od něho mokrý a zkroutí se mi =D. Tak doufám, že vy jste na tom líp s dárkama než já?



3 komentáře:

  1. ja uz pre kamosky darceky mam, este rodine daco kupim a v decembri uz bude pohoda :D
    hrozne sa tesim na Vianoce, na pecenie vsetkych tych mnam sladkych veci, ked je rodina pokope a s bratom zdobim stromcek :) a ked je pekne slnecno a sneh sa krasne ligoce, vtedy mam rada aj zimu

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, to som ja, Sissi z blogu getback, mám nový blog na blogspote, dúfam že ešte stále chceš ostať spriatelená, keby áno, ozvi sa :) diky za pochopenie :)

    OdpovědětVymazat
  3. já nemám ještě žádné dárky, takže na tom lépe nejsem:)
    vánoční atmosféru mám taky ráda, a sníh vločky to vše mi taky nevadí, mě to z vlasama nic neudělá, protože je mám rovné pořád, nějaká vlna dole někdy je:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...