neděle 27. listopadu 2011

Vánoční trhy

Včera dopoledne jsem byla s maminou a bráchou na vánočních trzích. Měli tam spoustu hezkých věcí, ale já jsem si koupila jenom dlouhý šátek a jmelí, protože se snažim šetřit na dárky k vánocům =D.
 


Bylo docela hezký počasí, ale po tom všem, když jsem dorazila domů, tak se mi udělalo ještě hůř než mi bylo předtim. Bolelo je mě jenom v krku a ani rýmu jsem neměla a po procházce venku se mi najednou spustila rýma, začala jsem kašlat a v krku mě začalo bolet ještě víc. Je to strašný, ale naštěstí jsem si koupila v lékárně Tantum Verde na ten krk. To je snad jediný sprej do krku, který mi opravdu pomáhá. Hned ten den, asi po dvou stříknutí, mě krk skoro úplně přestal bolet =). Teď ještě něco udělat s tou rýmou. Jinak pokud se mi do příštího víkendu udělá líp, a taky doufám, že se mi udělá líp, tak bych šla znovu na ty trhy, abych okoukla jetli tam budou mít něco nového, nebo pořád to stejné. Jaký jste měli vy víkend =)?

7 komentářů:

  1. ja som este tento rok na vianocnych trhoch nebola pretoze zacali teraz v piatok a ja som bola vtedy mierne chora a nechcela som aby sa mi to este zhorsilo. teraz mi je uz nastastie lepsie a mozno niekedy cez tyzden zavitam na vianocne trhy :))
    a cez vikend som bola doma, niekedy vecer sa chystam ucit sa na zajtrajsiu pisomku z fyziky :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ja som ešte na Vianočných trhoch nebola a pravdepodobne ani nepôjdem. Teraz dosť šetrím na lyžiarsky, pretože nemám výbavu ani nič, takže ani rodičov nechcem nejak zaťažovať.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, to růžové jmelí ♥
    Nemáš za co:* já chci do Prahy noo ! :D:)

    OdpovědětVymazat
  4. ten šál je proste úžasný :) na vianočné trhy chcem ísť tiež, lenže v našom meste žiadne nie sú (sú, ale radšej no comment :D), takže pôjdeme asi do Bratislavy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky musím na trhy vyrazit! Můj víkend byl spíše šprtácký =(

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pěkný mobil))
    Ten sprej jsem ještě nikdy neměla ale když říkáš že pomáhá tak ho musím vyzkoušet :P
    jinak děkuji ti za podporu ale stejně už je konec..//
    Měj se krásně ♥ N.

    OdpovědětVymazat
  7. taky se snažím šetřit a na trzích jsem byla v pátek:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...