pondělí 21. listopadu 2011

Zpátky v realitě

Tak volno už je pryč a první den ve škole po takové době byl strašnej. Ono každý pondělí je strašný, protože máme dvě hodiny šmatlavý němčiny! Je strašná, ale tak dneska zkoušela a dostala jsem dvojku, takže aspoň tak =D. Navíc nebyla čeština, takže taky plus! Moje předsevzetí, že bych o volnu dočetla knížky, se ňák nekonalo. Jo, s jednou knížkou už jsem pokročila, ale tim to končí. Sakra! Zase nic =D. No co už, tak to budu číst teď. Jinak jsem většinou byla doma, nic zaživného. Prostě byla nuda. Navíc venku je pořád hnusně, takže ani tam se toho moc dělat nedá. Jak jste si užili volno vy? Doufám, že líp než já =D.



7 komentářů:

  1. F&F. Němičnu nesnáším:D Je úplně příšerná.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, každý pondělí je na nic :X
    Tak na to razítko s tou sadou a potom ty destičky - hlavně tu leopardí a zebrovanou:) se kouknu v tom Rossmanu:) snad to tam ještě budou mít ♥ ta cena není zas nějak vysoká :)

    OdpovědětVymazat
  3. neznášam pondelky, a tento po prázdninách bol ešte horší, hlavne ráno to vstávanie :D inak ja na nemčinu našťastie nechodím a angličtinu celkom zvládam, je to jednoduché.. a francúzštinu radšej nekomentujem :D fuj :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nechtěla by si ke mně do affs? :]]

    OdpovědětVymazat
  5. nemcinu fakt nemusim, dvojhodinovku by som asi neprezila :X
    my mema slovencinu iba trikrat do tyzdna takze to je uplne super :D
    tiez by som mala citat povinne citanie, ale teraz toho mam nejak privela do skoly... dufam ze cez vikend nieco precitam :P
    neznasam zimne pocasie... keby aspon slnko svietilo, ale uplne nechutne zamracene je :/

    OdpovědětVymazat
  6. mě se němčina jako jazyk nelíbí, ještě že ho nemám
    povinná četba tě musí začít bavit a pak přečteš knížky rychle, zkus si neříkat že je povinná :):)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...