středa 21. prosince 2011

Další nákupy

Tak dneska jsem se spolužačkou jela do Chomutova nakoupit ňáký ty dárky. Pro bráchu už mám všechno, takže toho mám z krku a mamině jsem sice něco koupila, ale řekla jsem jí, že teď dostane jenom něco a po vánocích si vybere ještě něco sama a já jí to koupím, protože už vážně nevim, co jí mám kupovat. Ještě musim dokoupit ňáký dobrůtky pro naší kočku a už to bude snad vše. Kdyby vánoce byly aspoň o týden dýl, tak bych byla mnohem radši, protože bych měla víc času na všechno =D. Jinak teda zítra se neučíme, ale budem celej den nacvičovat předtančení na maturák. Už jsem to tu možná někdy psala, ale jestli to všechno stihnem, tak to bude zázrak. V tuhle chvíli máme jenom nástup, předtančení nemáme hotové a s půlnočkem jsme ani nezačali a do maturáku zbývají asi tři týdny a kousek a z toho týden volno přes vánoce. No uvidíme =D. Tak se mějte hezky a užívejte zbytek dne =).

5 komentářů:

  1. Držím palečky ať to nacvičíte =)))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vám držím palce!!! :]]]]

    OdpovědětVymazat
  3. naší kočce jsem dříve taky kupovala nějaké dobroty, ale už loňi jsem nekupovala
    tak to my máme s maturiťákem ještě čas:)

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa bojim dna ked budem musiet nacvicovat tancovanie na maturitny ples... drzim vam palce! :)
    a nadherna fotka :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...