úterý 27. prosince 2011

Dárky

Tak v dnešním videu se dozvíte, jaké dárky mi donesl Ježíšek =D. Jsem s nima spokojená a doufám, že i vy jste dostali to, co jste chtěli. A užijte si zbytek prázdnin a hlavně Silvestra! =D
P.S. ve videu nejsem namalovaná, tak se neděste =D =D

5 komentářů:

  1. krasne darceky si dostala :)
    ja som uz pisala na blog, co som vsetko dostala, najviac ma potesilo vsetko na com bola Eiffelovka, kedze milujem Pariz, potom ma celkom potesili aj knihy ktore som dostala, aj ked som si ich vlastne viac-menej sama vybrala. uz sa tesim ked ich budem citat, ale teraz momentalne musim docitat jednu knihu, ktoru som si pozicala z kniznice pretoze ju mam uz v pondelok vratit. ale potom uz zacnem citat knihy, ktore som dostala a urcite napisem na blog ako sa mi pacili :)
    aj ty si uzi zvysok prazdnin a Silvestra! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné dárky jsi dostala :) na celé video jsem koukala s jedním nádechem :). Jsi hrozně moc krásná ♥ závidím ti tu slovní zásobu :D já kdybych se poslouchala, no radši ne :D byla bych jak tvrdý Y :D:D. No máš krásně dlouhé a krásnou barvu vlasů :)♥ chtěla jsem se zeptat to je tvá barva? A žehlíš si vlasy nebo je máš takhle úžasně rovné?:)♥ Ti úplně závidím:). Působíš na mě tak hrozně milá, sympatická a hrozně s chutí do života:)) uplně paráda:). Jáj, maturita.. to určitě zvládneš :* můj brácha teď bude taky maturovat, takže vím asi jak se máš :/ :D ale ty to zvládneš :)♥. Tyhle pyžama mám taky ráda:) podobné taky mám, z Polska akorát s pejskem a k tomu kraťasy mě se hrozně dobře spí ve volným tričku a s těma sametovýma trenkama♥ to je uplně nejlepší, vážně :D:D:)). Ty prstýnky jsou uplně úžasný ♥ ty srdíčka uplně ♥. Taky mám podobný vyhlídnutý, doufám že ho ještě seženu :( taky si ho vydupu ! :D:D:)) Takže to shrnu moc krásné video :) teď jsem si tebe a tvůj blog ještě víc oblíbila, moc ráda k tobě chodím ♥. Wow, krásně dlouhé :D trošku jsem se rozepsala jak si chtěla, tak jsem ráda :P. Vždycky jsem si říkala.. jo tohle, tohle a tohle jí tam napíšu a pořád dokola abych na něco nezapoměla tak snad to je vše co jsem chtěla :P :D měj se krásně kočko ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takže Ježiško bol bohatý, čo?

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné dárečky:)
    stejné tělové mléko nivea jsem dostala taky :)
    na nahty toho máš fakt hodně. Já si zkoušela francouzskou manikůru, ale nějak mě nevydržela.
    nutellu jsem dlouho neměla, měla bych si připomenout její chuť :)
    takové pyžama můžu taky, mám podobné asi 3.
    prstýnky jsou pěkné, já je snad někdy začnu taky nosit :)
    tvoje délka vlasů je úplně super! Já je mám do půl zad, ale čím delší tím lepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nutella... <3 Vážně pěkné dárky :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...