neděle 4. prosince 2011

Jedem ve stylu RUŽOVÉ =D

Včera jsem dostala od mamky dáreček =). Já jsem si o něj víceméně řekla ať mi ho koupí, ale s tim, že já si ho zaplatím. Nakonec mi ho prostě jenom dala, tak jsem měla radost. První je sada C-THRU pearl garden, kde je jak voňavka, tak i sprchový gel. Tuhle sadu mají jenom za 159 Kč. Je to hodně levný, protože jenom samotnou voňavku si kupuju za 179 Kč, takže tohle se vyplatí ;). A nádherně vonííí. Druhá věc je ťělový sprej od Avonu - Kissably Chick a ten stojí kolem 90 Kč, teď si nejsem jistá a taky krásně voní =).


A když už jsme u té růžové, Tak jsem se jí nechala inspirovat na takovej menší outfit. Začíná plesová sezóna, tak jsem udělala takovej jednoduchej a s nádechem růžové =). Zleva jsou doplňky kombinované i s trochou černé barvy a zprava je to čistě jen růžová víla =D.
Takovéhle šaty bych všema deseti brala na svůj maturák. Když jsem je uviděla, tak jsem se do nich zamilovala. Škoda, že jsem podobné nikde nesehnala... Jinak zítra jedu do Chomutova na nákupy, tak jsem zvědavá, jestli seženu to, co chci =D. Přeji hezký zbytek víkendu =).

5 komentářů:

  1. Třeba jo :)) :D jůů ty šaty :***♥

    OdpovědětVymazat
  2. ať dobře nakoupíš:)
    C-THRU jsem měla možná ještě mám taky voňavku:)
    avon jsem dlouho neviděla tak ani nevím co tam je nového:)
    šaty a boty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. wau, moc pekne veci :) ja som mamine hovorila ze by som na Vianoce chcela taky vianocny balicek Nivea, tak dufam ze ho dostanem :D
    tie saty su naozaj krasne ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ten outfit je skvělí))

    Jinak děkuji ti moc zlato))

    OdpovědětVymazat
  5. wow, tie šaty sú úžasné..

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...