pátek 23. prosince 2011

Konečně prázdniny

Dneska jsem se konečně zase po dlouhý době vyspala, když jsem nemusela do školy. Krásný to pocit. A jak se těšíte na zítřek =)? Musím říct, že já už to poslední dobou ňák neprožívám =D. Jinak teda dneska se chystám dělat bramborový salát a večer budu zdobit stromek. To zdobení už mě taky přestává ňák bavit =D. A teď něco trochu jiného... Dneska ráno, když jsem se probudila, tak jsem si chtěla jít natočit vodu k pití a ona byla celá špinavá!!! Takže teď nám tady teče hnusná žlutá voda, tak doufám, že s tim něco ještě dneska udělaj. Minulej rok nám taky den před štědrým dnem vybouchl kotel na vodu, potopu jsme měli všude a netekla teplá voda. A letos? Zase tohle... Prostě vážně super načasování =D. Jsem zvědavá, co se ještě stane. Vám ale přeji hezké vánoce a možná se ještě zíta stihnu ozvat ;). Pa

9 komentářů:

  1. My sme stromček zdobili včera. Ani mňa to už nejak nebere, ale počúvať nezmysly môjho 8-ročného brata.. ani som nezbadala a stromček bol ozdobený ;-*

    OdpovědětVymazat
  2. jéje tak ať máte vodu dobrou:) pokud se to stihne tak budeme zdobit taky dneska, ale spíše až zítra..
    já to taky už moc neprožívám, ale ta atmosféra je stále pěkná:)

    my měli jít do školy taky ve čtvrtek, ale já si
    udělala volno:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce jsem měla vždycky ráda!:D
    Zdobení stromku mě bavilo.Teď poslední dobou už mě to moc nebaví..:// Vánoce už rok od roku tak neprožívám.Upadá to.Salát jsem dneska taky dělala:). Stromek vždy zdobíme 24.ráno , ale letos jsme ho zdobili dneska. . S tou vodou to máte dobrý,no :DDD .

    Šťastný a veselý i tobě ;).

    OdpovědětVymazat
  4. Snad to s tou vodou dopadne dobře. Jinak já se teda vůbec nevyspala, i když jsem vstávala teprve před chvílí. :D

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ale jo.. těším se! :)
    Děkuju moc ♥ přesně tak. Stejně maličkosti potěší nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  6. aj ja som sa dneska super vyspala, vstavala som asi o pol desiatej a bola som uplne rada ze dnes nemusim ist do skoly pretoze su prazdniny :D a zdobit stromcek budem az zajtra, na to sa tesim :)
    prajem krasne Vianoce :))

    OdpovědětVymazat
  7. na jaké stránce se na to díváš? :)

    Já se dívala na kinotipu ale tam je poslední díl 2×13 :X

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...