pátek 2. prosince 2011

Maturita za dveřmi =/

Dneska jsme vyplňovali přihlášky k maturitě a pro mě je to prostě divný =D. Jak to vyplníte, že maturujete z toho a toho, tak už je to prostě skutečný! Né, že by předtim ne, ale mohli jste to ještě měnit a tak, ale teď už ne. Docela mě to i děsí. No, co už...nic s tim už nenadělám. Aspoň vám teda můžu říct moje maturitní předměty.

Takže ve státní mám češtinu a matiku a ve školní mám znova matiku a dějiny umění zaměřený na výtvarku. Nejvíc se asi bojim tý češtiny. Matika mi v tý státní části přijde úplně jednoduchá, takže z tý si hlavu nijak moc nedělám a ve školní je to už trošku horší. Ale zas na druhou stranu si řikám, že jak se budu učit na tu školní matiku, kde už jsou normální otázky, tak tu státní dá snad každej. Navíc v tom testu ve státní části vám z matiky stačí jenom 33% na to, abyste to udělali.

Teď k těm dějinám umění. My je máme na škole rozdělený jakoby na výtvarku a hudebku. Já je mám teda, jak jsem psala, zaměřený na výtvarku. Docela mě ale štve to, že ten kdo z nich maturuje se zaměřením na hudebku, tak k maturitním otázkám, který tam normálně jsou, dělá jenom ňákou prezentaci a to je všechno. Já jsem jediná ze třídy, která má tu výtvarku a u ní je to udělaný tak, že k těm 30 otázkám, který jsou stejný pro obě skupiny, musím udělat výtvarnej projekt (já budu malovat 3 obrazy), k tomu musim napsat deset stránek o tý práci a ještě udělat prezentaci o tom, jak to jakoby vzniklo. Absolutně netušim, jak napíšu 10 stránek o obrazu, který budu dělat! Přijde mi to prostě nefér, když se kouknete na to, co dělají ti, co maturujou zjednodušeně z hudebky. Nevim no...Každopádně jsem na to zvědavá, jak to dopadne. Jediný v co doufám je, že to udělám hned napoprvé.

6 komentářů:

  1. ked tu tak citam o maturite, pomaly sa zacinam bat ako budem maturovat ja... zo vsetkych tych clankov mi to pride ako nieco dost tazke :/ zacinam uz rozmyslat nad tym z coho vlastne chcem maturovat a stale nejak neviem... a to si uz na konci tohto skolskeho roku mam vybrat predmety na seminare. no des :D
    a tebe samozrejme drzim palce aby si zvladla maturitu na same jednotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem si vybrala matiku..
    spravedlivé to není, ale ty to zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn :) Tak až budeš vědět, určitě se ozvi !

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám od maturity ešte ďaleko, takže zatiaľ sa tým nejak nezaťažujem.

    OdpovědětVymazat
  5. Budu ti držet palce, hrozně moc!!! A určitě nebudu sama!!! :]]

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...