čtvrtek 15. prosince 2011

Menší nákup

Dneska mi odpadly poslední dvě hodiny, takže jsem přišla domu dřív. Mamina byla taky doma, tak se zeptala, jestli s ní nechci jít do města, že bychom se koukly na ňáké dárky. Koupila mi dvě knížky k vánocům, který jsem chtěla (Odmaturuj z matematiky a literatury)  a ještě teda dva prstýnky. Ukecala jsem jí na to, ať mi dá teď aspoň jeden prstýnek =D i když furt nechtěla, ale nakonec jo. Jeden je hladkej s jedním kamínkem uprostřed a ten druhý, který jsem si vzala už teď, ono se to blbě popisuje, ale jsou tam dvě srdíčka navzájem propojená (pod článek dám foto). A teď už potřebuju nakoupit ty dárky pro mamku a pro bráchu. Pro maminu mám zatim jenom parfém a poukázku na masáž a dál vůbec nevim co.! Pro bráchu nemám zatim nic =D, takže jsem zvědavá, jak to všechno stihnu. Jo a ještě nemám nic pro mamky přítele. Pěkný no... Ať žijou vánoce! =D

 



4 komentáře:

  1. Tak rýchlo zháňaj darčeky nech to do Vianoc stihneš! Hej a ten prsteň je krásny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký prstýnek, mně chybí dva dárky, ale ty jich máš více, takže hodně štěstí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. prsten je nadherny ♥ tiez by sa mi nejaky zisiel, z vacsiny co mam sa uz zosuchala strieborna farba :D

    OdpovědětVymazat
  4. to sis přála pěkné knížky :):)
    prstýnek je pěkný!
    já mám polovinu dárků nakoupených:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...