úterý 6. prosince 2011

Nákupy

Včera jsem jela s kamarádkou do Chomutova nakupovat. Původně jsem tam chtěla nakoupit nějaké dárky na vánoce, ale nakonec jsem nekoupila ani jeden dárek =D. To jsem celá já. Koupila jsem si v Tally Weijl něco mezi svetříkem a tričkem. Neni to úplně tričko, ale neni to ani svetr =D a má jemně růžovou barvu. Potom jsem si ještě v New Yorkeru koupila tričko v béžové barvě. Po celém dnu stráveném chozením po obchodech, mě neskutečně bolely nohy, proto jsem byla ráda, když jsem se večer konečně dohrabala domů =D.

Triko-svetřík Tally Weijl - 319 Kč

Tričko Ner Yorker - 329 Kč

Jinak dnešek ve škole byl docela fajn. Šla jsem do školy až na třetí hodinu, protože první dvě mám seminář z biologie a tam jsme psali z 6 maturitních otázek a já jsem to vůbec neuměla, tak jsem tam radši ani nešla =D. Aspoň jsem se hezky vyspinkala. Dál čeština a pak fyzika, na které nic nedělám =D a dějepis, na kterým pomalu vždycky usínám. Hoďku jsme potom nacvičovali nástup na maturák a pak jsem šla na matiku. Je to jenom kroužek a já, jelikož mám matiku jak ve státní, tak i školní části maturity, tak neni od věci tam chodit =).

5 komentářů:

  1. pěkné oblečení, hlavně to tričko:)
    já mám v plánu nakupovat v pátek, tak uvidím jak dopadnu:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekne veci si si kupila, to tricko z tally weijl je krasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná trička, ta barva ti slušíí!!! :]]

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...