pondělí 19. prosince 2011

Nehtíky - růžové třpytky

Tak, je tu článek, který jsem slibovala ve videu. Hned jsem vyzkoušela nové laky od Essence - Twins. U těchto laků máte vždy jeden v syté barvě (jako podklad) a druhý je se třpytkama ve stejné barvě. U toho druhého laku se třpytkama se mi líbí, že tam jsou velké třpytky a ne jako u těch ostatních, kde jsou strašně malinké. Moc se mi líbí a na nehtech vypadá opravdu úžasně =). Mám je v růžové barvě a přijde mi, že má ten lak takovej menší nádech fialové. Není to vyloženě čistě růžová. Nejspíš si koupím ještě se stříbrnýma třpytkama, protože jsem s nima vážně spokojená, takže jedině doporučuju ;).


laky




7 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně, ale myslím si, že je to možná až moc zbytečné, protože někde prodávají taky takové laky jako je ten první rovnou se třpytkami.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju moc :* krásný nehty ♥ )

    OdpovědětVymazat
  3. krásne nechty:) niekde som videla že tieto laky majú aj takom modro-zelenom a aj tie sú veľmi pekné

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...