čtvrtek 8. prosince 2011

Oblíbené obchůdky

Mám pár svých oblíbených obchůdků, ve kterých ráda nakupuji. Neni jich sice hodně, ale mají tam hezký věci, který se mi líbí.
Tak první je Terranova. Vždycky tam mají spoustu nádherných triček a i všeho ostatního. A co je ještě lepší, tak to maj i levný! =D Kdykoliv tam jdu, tak si vždycky něco koupím.
Můj druhý oblíbený obchod je Tally Weijl. Ten se mi ňák dostal do podvědomí asi před půl rokem. Dřív jsem si ho teda nevšimla =D. Možná proto, že tady poblíž asi nikde nebyl. No každopádně tam mají krááásné věci a když řikám krásné, tak myslim opravdu krásné. Zrovna teď tam mají novou kolekci šatů, které jsou dokonalé. Doporučovala bych vám tam jet a omrknout je ;).
Třetí je C&A. V něm se mi teda taky dobře nakupuje oblečení, ale poslední dobou si tam převážně kupuju buď bižuterii a nebo jenom doplňky. Teď nedávno jsem tam koukala na takovou pěknou šálu. Teď mě štve, že jsem si jí nekoupila =D.


Dále je pak New Yorker. Poslední dobou si v něm už kupuju jenom spodní prádlo, protože každej druhej v něm nakupuje, a pak když jdu po škole a 3 holky mají stejný tričko jako já, tak to mě vážně naštve. Jednou za čas si tam ale koupím i třeba tričko.
            

Dále v pořadí je H&M. Tam si taky převážně kupuji spodní prádlo, ale občas tam narazim na pěkné kousky =).

A jako poslední je Orsay. Přijde mi, že poslední dobou tam nic moc nemají. Dřív, vždycky když jsem tam šla, tak jsem minimálně s jednou věcí odešla, ale teď? Prostě mi přijde, že už to neni to co bývalo, ale rozhodla jsem se ho sem dát, protože jak říkám, dřív jsem si tam vždycky něco vybrala. Teď už tam kupuju jenom bižuterii. Musím podotknout, že prstýnky nebo naušnice tam mají pěkný.
A kde rádi nakupujete vy?



3 komentáře:

  1. u mna by to boli rovnake obchody (okrem orsay), len v inom poradi. o prve miesto by sa asi delilo H&M s New Yorkerom, potom C&A, Tally Weijl a nakoniec Terranova. aj ked z Terranovy nic nemam, maju tam podla mna moc pekne veci, takze si tam v blizkej buducnosti (ked budem mat peniaze :D)planujem nieco kupit.
    a este by som medzi NYer a C&A pridala Marks&Spencer, aj ked su tam dost drahe veci, su pekne a raz za cas mi tam mamina nieco kupi

    OdpovědětVymazat
  2. Väčšinu z nich poznám a rada v nich nakupujem

    OdpovědětVymazat
  3. tak já Tally Weijl, znám jen názvem, ale nenakupuju tam, ale měla bych se tam podívat, když tam jsou pěkné věci:)
    jinak v ostatních taky nakupuju

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...