sobota 17. prosince 2011

Odpoledne s Mamutem =)

Dnešek byl úžasnej! Děkuji Mamut =)! Jak jsem již zmiňovala ve videu v předešlém článku, tak jsem dneska byla venku s Mamutem. Nakonec jsme si šli sednout do jedné cukrárny, kde jsme si dali čaj a já toustík. Bylo to fajn odpoledne a děkuji moc za dárečky. Video jsme nakonec nenatočili...ňák na to nebyl čas, ale tak příště až Mamuťák dorazí. Jinak po sněhu nejsou ani stopy, protože celej den prší, takže je hnusně zima a mokro. Doufám, že jste si sobotu užili alespoň z části tak skvěle jako já a přeji hezký zbytek víkendu =).

Mamut! Ta je pro tebe =).

 



9 komentářů:

  1. u nas este tento rok tusim ani nesnezilo... :D ale dnes bolo celkom pekne. a ani nejak hrozne zima nebolo, stale je tu okolo 5 stupnov cez den

    OdpovědětVymazat
  2. Je hnusné počasí no :// Už by mohl být sníh, když budou Vánoce♥

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je to co jsem ve videu přeslechla:)
    tady tak bez sněhu zatím a spíš než prší tak tady dost fouká

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá na fajn den =). těším se na video =)

    OdpovědětVymazat
  5. Alespoň, že upotřebíš ten hrníček vemeno :P Já děkuju tobě :-*

    Mamut :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to na fajn deň. U nás snežilo ráno, ale teraz už po snehu nie je ani stopy. Aspoň, že nie je hnusne, ale jasno =)

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo to být fajn ;)
    Jinak zlato vracím se s novým blogem♥

    OdpovědětVymazat
  8. u nas este nesbezilo:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Víkend u mě stál za prd :( a jinak tady hrozně malinko sněžilo, že z toho nic není :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...