sobota 31. prosince 2011

Odpoledne s Markét =)

Dneska jsem byla venku s Markét a bylo to suprový =). Nejdřív jsme jely do Intersparu, kde jsme si nakonec stejně nic nekoupily a potom jsme šly do města, kde jsme nakonec skončily v kavárně, kde jsem si dala svařák. V zimě neni nic lepšího než svařák ;). Pak už jsme se jen tak procházely po městě. Původně jsem chtěla jít až na kolonádu, ale byla mi taková zima, že jsme radši až tak dozadu nešly. Byl to skvělej den už jen proto, že jsme se tak dlouho neviděly. Tady už je pár fotek z dneška.
Markét

svařáček

a já u stromečku

A ještě jsem zase utrácela! Néééé, to už neni ani možný =D. Koupila jsem si 3 CD s relaxační hudbou a zvuky přírody a ještě černo-bílej šátek na krk. Nejspíš v dalším článku sem dám fotky. Tak se mějte hezky. Paaa.
A jinak teda přeji hezkého Silvestra =)!

5 komentářů:

  1. Je dobře, že se máš takhle fajn:P a že si takhle užíváš:) těším se až to všechno vyfotíš, co sis pořídila:). A hlavně na to slibované video na ty vlasy :P♥

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, Silvester bol super. Inak šťastný Nový rok!!

    OdpovědětVymazat
  3. ale je to možné, já taky utrácím:)
    pěkné fotky, no jo není nad svařák! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký fotky :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké fotky, sluší ti to =))). Já mm nejraději v zimě horkou čokoládu♥. Těším se na fotky =)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...