pátek 16. prosince 2011

Sněží! =D

Dneska tu letos poprvé sněžilo! Bylo to hezké, jak je všechno bílé, ale vše se dozvíte ve videu =).




11 komentářů:

  1. Takovýho sněhu? U nás vůůbec nic. Achjo. :( Jinak ti musím pochválit úsměv, doslova mne očaroval. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ja tiez sneh moc nemusim, ale na Vianoce je fajn :D ako hovoris, najlepsie by bolo keby zacalo snezit az 24. rano a prestalo 25. a potom uz cely rok nesnezilo. u nas este teda nastastie nesnezilo, ale zajtra by vraj malo tak uvidim ci sa predpoved pocasia naplni
    a btw, mas u mna diplom za vianocnu bleskovku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký video!:) já též moc sníh ráda nemám -.-" ale prostě když není, nepřijde mi, že by měli být Vánoce a kór Silvestr :)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás už snežilo, ale nebola zamrznutá zem tak sa to do obeda rotopilo. Ináč, kde upravuješ videá? (dávaš tam tie fotky, hudbu, text...)

    OdpovědětVymazat
  5. To počasí je na nic no :/ to jsem ráda, že se těšíš ♥ my se učíme v pondělí a středu:)

    OdpovědětVymazat
  6. u vás sníh vydržel, tady párkrát sněžilo, ale hned to roztálo.
    já tě sotva slyším v tom videu, ale stihla jsem vnímat jak obraz tak zvuk:) ale nevím kam se dnes chystáš to jsem přeslechla jak si tam říkala:)
    ale celkově pěkné video!:)

    OdpovědětVymazat
  7. ja ti tak závidím :D milujem sneh, ale naše mesto tak nejak obchádza, dokonca tu svieti slnko :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...