čtvrtek 1. prosince 2011

Vánoční dotazník

Na blogu Petry (http://www.petralovelyhair.blogspot.com/) jsem viděla jedno zajímavé video - vánoční dotazník. Dotazník s nápadama na video je od Elizabeth Silvia College, která tímto oslovuje všechny blogerky, které točí videa. Dotazník si můžete stáhnout zde. Budu jedině ráda, když budete pokračovat v natáčení videí na toto téma =). Nápad se skládá ze tří částí a já jsem si vybrala právě již zmiňovaný vánoční dotazník. Doufám, že se vám video bude líbit a omluvte kvalitu videa, protože jsem zrovna neměla po ruce nic jiného než ''webku'' na mém notebooku =D. A ještě bych teda doporučila zvýšit hlasitost =D.

video

4 komentáře:

  1. Ja som sa vydržala pozerať až do konca a musím povedať, že to stojí za to. Ty sa vieš teda poriadne rozkecať.

    OdpovědětVymazat
  2. ja som tiez vydrzala az do konca, bola som zvedava co povies a neolutovala som ;) uz sa tesim na dalsie nejake podobne video :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem to viděla samozřejmě taky až do konce:)
    ale ta hlasitost je fakt malá, měla jsem to na největší a sotva jsem tě slyšela:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi hrozně sympatická, úžasný dotazník!!! :]]]

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...