čtvrtek 29. prosince 2011

Vary

Tenhle článek je přednastavený, jelikož touhle dobou jsem buď na cestě do Varů nebo už tam jsem =D. Rozhodla jsem se, že po delší době se tam zas vydám...co taky dělat doma? Sedět na zadku a nic? No né, děkuji =D. Doufám, že letošní Silvestr bude stát za to a to samé přeji i vám =). Pořádně si to užijte, ale zase všeho s mírou. Znáte to ne?  Jak na nový rok, tak po celý rok... jen tak mimochodem, tohle u mě nikdy neplatilo, tak nevim =D. Takže se teda mějte hezky a nevim jestli stihnu napsat ještě ňákej článek do konce roku a kdyby ne, tak přeji štastný nový rok už teď =).


4 komentáře:

  1. Děkuji, taky si ten Silvestr musíš užít naplno:P já budu doufat, že pro mě rok 2012 bude lepší než tenhle. :( Děkuju za podporu ♥ ty za komentář nemáš za co :P máš slovní zásobu tak nekecej :P no máš uplně úžasné vlasy ♥ nechceš pro mě udělat článek jak a co na mě používáš a jak o ně pečuješ ? :))
    Samozřejmě že jak můžu tak jsem u tebe ♥ děkuju moc, vážím si toho :* Taky si užij Silvestra ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :* ♥ dóbře :P video co všechno a hlavně ukázat do kamery! A něco k tomu říct:)) pro mě:P děkuju moc:* hned jak přijedeš.):D

    OdpovědětVymazat
  3. všeho s mírou, říká se to:) tobě přeji to samé!
    u mě to taky neplatí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Si píš, že si užijem! Pllllno ľudí (tak ako to mám rada)- rodina, rodinný priatelia a veľa zábavy! A nakoniec samozrejme ohňostroj.. A ak by si sa tu už neukázala, prajem ti šťastný nový rok a aby bol celý rok 2012 podľa tvojich predstáv.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...