pátek 30. prosince 2011

A zase utrácím =D

Dneska jsem vyrazila do města. Jak jsem již psala, tak jsem ve Varech a chtěla jsem se skočit podívat do drogerky Rossmann, protože u nás nikde v drogerce kosmetiku značky Essence nemají, takže si jí kupuju tady ve Varech. Chtěla jsem se podívat jenom po ňákým laku, ale samozřejmě jsem si koupila i něco jinýho...to bych pak ani nebyla já, kdybych si koupila jenom to naplánovaný =D. Koupila jsem si lak s barevnýma třpytkama a stíny na kouřové líčení. A ještě teda novou Joy =).

4 komentáře:

  1. Ten lak mám taky, je krásnej!!!!♥♥
    Dala by si mi tady hlas prosím???? http://jeji-kecy.blog.cz/1112/sonb-1-kolo-31-12-2011-2-1-2012#komentar96404935 Děkuju mooc!!!:*

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný :) já si většinou kupuju to, co nemám v plánu :D:D jaký je Joy? Co u toho je? :)))

    OdpovědětVymazat
  3. ty třpitky v laku jsou super! podobné mám ale menší, ale ty větší se mi taky líbí:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...