středa 25. ledna 2012

Červené lodičky

Včera jsem si koupila krásné červené lodičky. Původně jsem měla v plánu si koupit v tělové barvě, protože ty už sháním hoooodně dlouho, ale neměli mojí velikost, tak jsem si koupila červené. I když to nejsou původně ty, které jsem chtěla, tak se mi líbí =). Doslova jsem se do nich i zamilovala =D. Teď si ještě potřebuju koupit černý nebo černo-červený šaty k nim, protože jdu na maturák vedlejší třídy od nás ze školy. Navíc by mi měl do konce týdne přijít červenej kabátek z Aukra, takže mi to k tomu krásně půjde. Tak snad zítra ty šatičky seženu =D.

Tuhle fotku jsem našla na netu, protože se mnou foťák nemluví a nevim proč =D ale lodičky vypadají úplně stejně jako ty, které jsem si koupila ;). Jenom s mýma 170 cm vypadám jak žirafa, když si je vezmu na sebe, protože jsem ještě o 15 cm vyšší =D ale to mi nevadí, protože jsou nááádherný!

7 komentářů:

  1. aa tak ty jsou naprosto dokonalý.. :) ná 15-ti cm bych se zabila :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. su nadherne!! :) ja by som ale asi v takych nevedela chodit, ledva chodim v topankach na 5cm opatku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou úchvatné ale moc vysoké :D a spíš bych zvolila černé ty se hodí ke všemu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak černý už mám, proto jsem zvolila červené ;)

      Vymazat
  4. jsou moc pěkné! šatičky určitě seženeš, nejlépe do červena a budeš kompletně ladit:)

    OdpovědětVymazat
  5. a jaké to byly výrobky? :)

    ty lodičky jsou opravdu nádherný, jestli vypadají tak jak na té fotce, tak se ti nedivím, že ses do nich zamilovala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Máš u Nás ohodnotený blog :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...