úterý 31. ledna 2012

Červený kabátek + mé úspěšné ráno =D

Tak a pokračuju ve stylu červené barvy =D. Dneska mi konečně přišel červený kabát, který jsem si objednala z Aukra. Je náááádherný! Hned jak jsem ho na fotce viděla, tak jsem věděla, že bude můj.


Navíc už jsem minulý týden sehnala i šaty na maturák druhý třídy od nás z gymplu. Koupila jsem je v Orsay a měla jsem štěstí - byly zlevněný =D a měli jenom mojí velikost, takže to bylo znamení, že tam čekají na mě. A k šatům jsem si jěště kupila naušnice ve tvaru srdíček s červenými kamínky, aby mi to šlo k červeným lodičkám =).


No a dneska jsme dostávali vysvědčení. Úspěch! Nepropadla jsem z ničeho =D. Ono ale i kdybych ňákou pětku měla, tak je to stejně jedno teď v poletí, ale stejně jsem ráda, že žádnou nemám =D. Navíc se teď to druhý pololetí budu soustředit jenom na maturitu a známky z normálních předmětů, tak hrotit nebudu. Vejšky, který jsem si vybrala, stejně nezajímají známky, který jsem měla na střední, takže i kdybych na konci roku měla samý čtyřky, tak mi to bude jedno =D. Ňáký to strašení rodičů, že vás na vejšku s takovýma známkama, který máte na střední nevezmou, jsou opravdu jenom řečičky. 90% vysokých škol na vaše známky ze střední nekouká. Jinak dneska jsem měla budíka nařízenýho na půl sedmou. Když mi ráno začal zvonit, tak se mi vážně nechtělo vstávat, tak jsem si řekla, že na první hodinu prdim a půjdu až na druhou, tak jsem si budík přeřídila na půl osmou...nooooo a nakonec jsem se vzbudila v devět! =D Takže jsem nakonec šla neplánovaně až na třetí hodinu. Musim podotknout, že tohle bylo jedno z mých NEplánovaných zaspání =D. 

6 komentářů:

  1. Docela pěkný))
    Jaj tak to jsme 2 taky vysvědčení v cajku))

    OdpovědětVymazat
  2. Love this coat!
    xoxo

    www.secretsofmissdaisy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. moc pekny kabat aj saty. take jednoduche vyzeraju, ale pekne :)
    ja som mala v pohode vysvecko :)

    OdpovědětVymazat
  4. hi nice blog follow us if u like our blog and we will follow you too!
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. já snad ještě na střední nezaspala, a vím, že kdybych zaspala, tak příjdu o víc hodin-to dělá to dojíždění.
    kabátek je super a šaty taky! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ten kabátek nemá chybu, taky by se mi líbil:-) Máš super blog, určitě tě budu odebírat:-) M.

    A pokud budeš mít chuť nebo náladu, tak prosím mrkni na můj, follow nebo milý komentář vždycky potěší:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...