čtvrtek 12. ledna 2012

Cesta do Brna

Tenhle článek je přednastavený, protože touhle dobou už jsem dávno na cestě a možná už i v Brně. Jak už jsem psala, tak jedu na den otevřených dveří na Univerzitu obrany. Chtěla bych tam jít na fakultu ekonomiky a managementu, tak snad se mi to tam bude líbit =). Pokusim se udělat pár fotek, abyste třeba viděli, jaké to tady je. Mám své představy z fotek co jsou na jejich stránkách, ale tak znáte to... To, co je na fotce, tak nemusí nutně být i ve skutečnosti. Každopádně to snad bude stát za to, když kvůli tomu jedu na druhou stranu republiky =D.

Můj pokojík při světle svíček a světýlek =).
Při pořizování této fotky mě napadlo, jestli byste třeba nechtěli, abych udělala video, kde bych vám ukázala můj pokoj.? Tak jestli jo, tak mi písněte do kometářů =). 

5 komentářů:

  1. Krásna fotka. A video určite chceme.. =)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se chystám do Brna na školu, ale na jinou univerzitu:)
    pokoj vypadá pěkně, určitě vedejko udělej:)
    ať se maturák povede, však o něm určitě bude článek a fotky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju a určitě další článek bude o maturáčku =) krásně jsem si ho užila a bude spoustu fotek ;)

      Vymazat
  3. Snad se ti ta univerzita bude líbit =))). Určitě udělej, těším se na něho =))).

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...