pátek 6. ledna 2012

Kosmetika Elf

Všude možně pořád vidim, jak si každý vychvaluje kosmetiku Elf, tak jsem se po dlouhém rozhodování rozhodla, že jí také vyzkouším. Co jsem si tak všimla, tak se nedá sehnat v normálních drogérkách, tak vám sem dám odkaz na stránky, kde si jí také můžete koupit (http://www.elfkosmetika.cz/). Co jsem tam koukala, tak mají velký výber všeho a nejvíc mě zaujaly paletky s očními stíny. Jsou tam krásný barvičky, takže si ňákou určitě koupím. Objednám si něco sice až koncem ledna ale pak vám sem napíšu, jaká je ;).
A co vy? Máte zkušenosti s kosmetikou Elf? Budu ráda, když mi dáte vědět do kometářů =).


5 komentářů:

  1. Bohužel nemám, protože se mi nechce dávat ještě peníze navíc za poštu =/

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, objednala jsem si od ELF lesky na rty Hypershine, cestovní zrcátko a štětce... S leskama teda nejsem vůbec spokojená :(

    OdpovědětVymazat
  3. ja som o kozmetike Elf este nepocula... ale pozrela som si tu stranku a vsetko vyzera tam fakt pekne :) ale ja by som si asi kozmetiku z internetoveho obchodu neobjednavala, pride mi lepsie vidiet nazivo to co si chcem kupit.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak určitě něco si kup, vyzkoušej a dej vědět :) s touhle kosmetikou zatím nemám zkušenosti:/ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,kosmetika ELF odpovídá svým cenám.Ale dokáže i mile překvapit.Ovšem paletku stínů nedoporučuju.Dost práší.Výborný je jejich studio HD pudr.Opravdu prodlouží životnost make-upu a zabraňuje lesku.

    ..určitě si něco od nich objednejte! :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...