neděle 15. ledna 2012

Maturák =) a pátek 13. rozhodně nebyl nešťastný!

A je tu článek věnovaný mému maturáku, který připadl na krásný datum pátek, 13.1. 2012. Bylo to náááádherný! Ples začal v 19:00 a skončil ve 2:00 a stejně to uteklo strašně rychle. Mě to připadalo jako dvě hodiny a né sedm =D. Je mi i trošku smutno, že je teď po všem. Teď co píšu článek, tak tou dobou včera jsme dělali půlnočko. Jak já bych si to dala znova! Vážně jsem si to užila a jsem ráda, že jsem měla možnost to prožít zrovna s takovýma lidma, který tam byli. Teď už fotky =).

předtančení




jedna z nástupu
před šerpováním

naše choreografka Helča a moderátor Lukáš Budai


naše třídní učitelka si také kráčí pro šerpu a dárek =)


celá třída
já s mamkou a babičkou =)

sbírání penízků =D


a je tu půlnoc a odšerpování


a půlnočko



4 komentáře:

  1. tak to jsou super fotky! vždycky takové akce rychle utečou. Jste se hodně převlékali, že? Právě jak my vymýšlíme tanec, tak nevím jestli v šatech a nebo ne. A na fotkách ti to sluší to je jasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj převlékání bylo hodně =D a děkuji =)

      Vymazat
  2. krasne fotky! nadherne saty maju vsetky baby :) aspon mam inspiraciu aby som o dva roky vedela ake saty si kupit :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...