pondělí 23. ledna 2012

Nákupy v DMku

Dnešek jsem strávila opět nákupem v drogérce =D. Původně jsem měla v plánu si koupit botičky, ale měli tam zavřeno, tak jsem šla hned vedle do DMka. Pro botky si půjdu zítra, tak snad doufám, že seženu ty, který chci. Jinak teda jsem si koupila šampón a tělové máslo s aloe vera od Baley a matující lak na nehty od miss sporty a ještě mi přišla z Avonu řtenka, kterou jsem si objednala. No zase jsem hned o několik penízků lehčí =D.

Balea šampón
Tenhle šampón jsem ještě nezkoušela, takže nemůžu říct jestli je dobrý či ne. Zas ale na druhou stranu jsem o něm četla samé dobré recenze a další důvod, proč jsem si ho koupila je ten, že neobsahuje silikony, takže uvidím po vyzkoušení dám vědět ;).

body butter Aloe vera - Balea
Je to malý a tužší krém. Já jsem si ho koupila především proto, že jsem potřebovala do kabelky něco malého a né si tam dávat celý velký krém. Sice je to tělový krém =D ale já ho používám na ruce a další plus je, že se hned vpije a krásně voní.

matující lak - miss sporty
K tomuhle laku bych jenom dodala, že je skvělej! Hned dneska jsem ho vyzkoušela a výsledek je dokonalý =). Krásně mi barvu normálního laku zmatnil a vážně jsem s nim spokojená. Navíc výhoda je, že lak je průhledný, takže si ho můžete dát na jakýkoliv váš oblíbený lak.

rtěnka - Avon
Rtěnka je v odstínu pink kiss a musim říct, že tak, jak jí vidíte na obrázku na rtech nevypadá. Neni tak světlá a docela mi vadí, že obsahuje malinké třpytky a neni to jenom čistá barva. Ale jinak je dobrá =).


4 komentáře:

  1. ten zmatnujuci lak na nechty vyzera super, tusim by som si ho tiez mala zadovazit... kolko stal?
    a ruz je moc pekny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej =D to už si nepamatuju (já si účtenky většinou ani neberu =D) ale určitě do 50 Kč víc ne ;)

      Vymazat
  2. já se dostanu do drogerie zítra tak budu taky o něco lehčí:)
    o šampónu dej určo vědět:) pořídila si dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem také byla v DM a matující lak jsem tam viděla! :) Bohužel jsem si ho nekoupila, protože tam byla hrozná fronta a já měla málo času. ;)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...