neděle 8. ledna 2012

newspaper nails

Konečně jsem se dokopala k udělání těhlech nehtů =D. Narazila jsem na to už dřív, ale až teď jsem je vyzkoušela. Myslím, že spousta z vás tuhle techniku zná, takže nepřinášim žádnou novinku. Kdyby se přece jenom našel někdo, kdo neví o čem mluvím, tak vám sem napíšu postup. Budete potřebovat lak, který použijete jako základ (já použila jemně růžový) a vystřižky z novin velikosti vašeho nehtu. Nejdřív si tedy nehty nalakujete a necháte je pořádně zaschnout. Potom vezmete ustřižek z novin a namočíte ho do vody a asi 1 minutu ho pořádně budete tlačit na nehet a tadááá. Po sundání vám na nehtu zbyde otisk písmenek =). Je to jednoduchý, takže si myslim, že i pro ty z vás, které nejsou na nějaké pohrávání si s lakem a nehtama, tak je to ideální ;). A tady už je výsledek.

6 komentářů:

  1. Wow, vyzerá to super, musím vyskúšať!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to fakt super nápad, v životě by mě to nenapadlo :):D. Ona je u nás ve škole už měla jedna holka z béčka, jsem na to koukala jako puk :D vypadá to hoodně moc dobře a originálně, přitom tak jednoduchý - věřím :P:D

    OdpovědětVymazat
  3. ja som o tom uz pocula, ale zatial som sa nedokopala k tomu, aby som to vyskusala :D ale kazdym precitanim sa mi tato technika paci viac a viac. takze dufam, ze sa k tomu niekedy v tomto roku odhodlam a ze to nepokazim :DD

    OdpovědětVymazat
  4. ja som si také nechty tiež robila, ale podľa jedného návodu na YT a miesto tej vody som použila nejaký silný alkohol a bolo to za 10sekúnd a ne nechtoch :)) vyskúsajte z tým alkoholom/liehom:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...