úterý 10. ledna 2012

Plány na zbytek týdne

Po dnešku jsem úplně utahaná...navíc, když jsem přišla ze školy, tak jsem sebou flákla a spala =D, takže zase večer neusnu! Už to vidim. Jinak předtančení na maturák už máme hotové a půlnočko skoro taky. Ještě to doděláme zítra a bude to. Vůbec mi nepřijde, že maturák máme už tenhle pátek! ňák mi to zatim nedochází. Navíc den před maturákem jedu do Brna na den otevřených dveří na vejšku, na kterou bych chtěla jít, takže doufám, že se nevrátíme někdy o půlnoci, protože Brno je odtud úplně na druhý straně republiky =D. To bude taky vtipný no. Snad se nic nepokazí a všechno vyjde. Ve čtvrtek buď napíšu nebo nastavim ňákej článek, protože nevim kdy teda přijedu a na pátek určitě přednastavim článek, jelikož budem od rána všude lítat, zdobit sál, nacvičovat choreografii.....bude toho hodně, takže nebudu mít vůbec čas. Tak se zatím mějte hezky. Pa =)

Chci už léto! =D

3 komentáře:

  1. tak k létu je ještě daleko:)
    maturák si uží! mi s úvodním tanečkem teprve začínáme:)

    OdpovědětVymazat
  2. ach posledné dni pred polrokom sú fakt otrasné! už ma nebaví sa furt len učiť! aj ja už celkom chcem leto! síce mám radšej zimu ale keď zima tak riadna nie takáto hnusná! ja som po učení minulý týždeň zaspala poobede a to sa nestalo už asi 13 rokov :D www.foto-katy-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...