pondělí 2. ledna 2012

Slíbené fotky

Tak už kenečně vám jsem dávám foto věcí, které jsem si v sobotu koupila. Je to jeden černo-bílý šátek na krk a 3 CD s relaxační hudbou. CDéčka jsem si hned pustila a okamžitě jsem se uvolnila a hezky jsem si odpočinula od všeho ;). Kdo nic takovýho nemá, tak jedině doporučuji, aby si nějaké takové CD koupil, pustil a jenom lehnul a všechno pustil z hlavy....je to úžasný pocit =). Hlavně v létě, když si otevřu okno, sluníčko svítí a všude ticho a já si pustim zvuky ptáků, jemnýho větříku....jako kdyby to bylo venku a nepřijde vám, že byste to měli puštěný. Je to takový můj způsob, jak vypnout nebo se aspoň na chvíli odtrhnout od všech problémů a starostí.


A jinak se teda zítra vůbec netěšim do školy =/. Dneska jsem šla spát v 6 ráno a vstávala ve 3 odpoledne =D, takže jsem zvědavá, kdy dneska usnu. Vidim to ale spíš na to, že zase neusnu a pak budu ve škole unavená jako vždy. Tak se zatim mějte hezky, pa =).

3 komentáře:

  1. pěkný šátek:)
    taky bych si měla pořídit nějaké takové CD, pro začátek jedno:) já bych u toho i možná usla:)

    OdpovědětVymazat
  2. CDcka vyzeraju pekne, ale ja moc nie som na takuto upokojujucu hudbu. radsej si pustim nejaku pesnicku alebo si precitam knihu ked chcem relaxovat

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná šatka. Tiež také CD-čka zháňam. Akurát, že vždy keď na ne natrafím tak ma nepadne, že ich chcem =D A ty už si dnes šla do školy? Tééda, ja idem až v pondelok, aj to len na týždeň, lebo potom idem na lyžiarsky.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...