sobota 21. ledna 2012

Tipy na knížky

Na tenhle článek jsem se chystala už dlouho, takže tady už konečně je =D. Chtěla jsem vám dát pár takových tipů na knížky, které by mohly být zajímavé. Zařadím mezi ně knížky, které jsem už četla, které čtu a snad i ty, co bych ráda přečetla.

Začala bych těma, které jsem přečetla. První bych zmínila moje 2 top knížky, které budete asi určitě znát. Jsou to Andělé a démoni a Šifra mistra Leonarda od Dana Browna. Tyhle knížky jsou dokonalé. Mě se čtou strašně rychle, takže i když jsou docela dlouhé, tak jsem je měla přečtené hned. Ještě co bych mohla říct je to, že se mi Šifra mistra Leonarda líbila mnohem víc než film a Anděly a démony zatim porovnat nemůžu, protože film jsem ještě neviděla. Další je pak série Školy noci. Zatim mám přečtených 5 knih a tu 6 nemám dočtenou, protože na to teď nemám vůbec čas. Těšim se až budou knížky zfilmované. Zatim se říká, že by měly být zfilmované, tak budu doufat, že si to tvůrci nerozmyslí =D.
Knížky, které mám teď rozečtené jsou například Saturnin, Hamlet, Dobré kosti a L.A. Candy od Lauren Conrad. Bohužel mi teď nezbývá moc času na ostatní knížky, které bych chtěla číst, protože musim číst ty, co mám k maturitě =/ a to neni zrovna můj šálek čaje. Takže 6. díl Školy noci a L.A. Candy jdou teď stranou.
A poslední knížky, které jsou na mém seznamu jsou ty, co mám v plánu přečíst. Určitě budu dál číst knížky Školi noci, protože pořád vychází nové. V Čechách vyšlo zatim osm dílů, takže už teď jsem pozadu =D. Další jsou zase od Lauren Conrad. Má zatim 4 knížky, takže ty bych taky ráda přečetla. A jako poslední je knížka The Secret (tajemství). Nevim co mám od téhle knížky čekat, ale chci si jí přečíst =D.
A jaké knížky čtete vy? Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů...třeba pro inspiraci =).

7 komentářů:

  1. O niektorých tých knižkách som počula , ale ešte som ani jednu z nich neprečítala.

    OdpovědětVymazat
  2. ja tiez citam Skolu noci, zatial som precitala 7 dielov a 8. som dostala na Vianoce, no este som si nenasla dost casu na to aby som ho zacala citat... tento rok toho mame akosi hrozne vela do skoly, stale sa nieco ucim alebo robim nejaky projekt takze na citanie nemam velmi cas. este stale mam rozcitanu knihu Jeden den. celkom sa mi paci, ale mam taky pocit ze som si mala najprv precitat knihu a az potom pozriet film.

    OdpovědětVymazat
  3. já jí miluju :) tyto knihy neznám tak si nějakou přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. školu noci čtu taky, akorát jsem u čtvrtého dílu, skoro na konci, ale taky na to čtení nemám teď čas.. bylo by dobrý kdyby to bylo sfilmované, aspoň bych se donutila to přečíst rychleji:)
    saturnina jsem chtěla číst, ale moc mě to nebavilo..
    tipů ti můžu dát hodně, až něbudeš vědět co číst tak se ozvy:)

    OdpovědětVymazat
  5. já miluju hororové knížky, knihy o vampýrismu, lykantropii, okultismu a taky nepohrdnu knihám o gilotině :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tajemství je skvělá knížka, doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla strašně ráda školu noci (první a druhý a díl) ale po tom co to tam tak začaly zamotávat s těma klukama se mi to strašně zprotivilo

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...