sobota 28. ledna 2012

Valentýnské nehty

Jelikož za chvíli bude Valentýn, tak jsem si řekla, že bych vám sem mohla dát ňákou inspiraci na valentýnské nehty.
Jako podklad jsem použila světle růžový lak, ale můžete použít i červený. Jelikož se jedná o valentýnské nehty, tak bych doporučovala jenom růžový nebo červený lak ;). Nebo to můžete udělat naopak, že si dáte bílé nehty jako základ a na to uděláte buď červené nebo růžové srdíčka.

Návod na výrobu srdíček
Budete potřebovat jedno CDčko, obyčejný igelitový sáček a bílý lak s úzkým stětečkem na srdíčka. Přes CD natáhnete sáček, aby byl napnutý a z druhé strany zavážete gumičkou. Pak už jenom tvoříte srdíčka. Já jsem si srdíčka připravila večer a druhý den jsem je použila, abych nemusela čekat než uschnou, tak jsem to nechala přes noc. Ale i když to nebudete nechávat celou noc schnout, tak aspoň 2, 3 hodinky vydržte, aby srdíčka byla suchá ;).

lak na srdíčka ( Essence - New York style tip painter)

a takhle ňák by to mělo vypadat
Srdíčka jdou po uschnutí jednoduše sloupnout a na nalakovaný podklad nehtů už je jenom dáváte podle vlastní fantazie. Akorát bych ještě zmínila, že na srdíčka musíte trošku víc přitlačit, aby držela, proto to také dělejte, až budete mít pořádně zaschlou základní vrstvu. Díky tomu, že jsou také udělané lakem, nikdo nepozná, že jsou na nehtech nalepené. A na konec je přelakujte bezbarvým lakem =).

13 komentářů:

  1. uzasne nechty!! to by ma nikdy nenapadlo, ze si si tie srdiecka takto predvyrobila a potom nalepila. som si myslela, ze si si ich nakreslila lakom priamo na nechty :) su fakt krasne ♥

    OdpovědětVymazat
  2. tak takhle vytvořit nehtový design by mě nikdy nenapadlo... dobrý nápad, někdy to vyzkouším, akorát asi ne se srdíčkama :D

    O výrobcích od neutrogeny jsem taky přemýšlala, že bych přešla na tuto značku, ale ještě se to neuskutečnilo :D Myslela jsem teda spíš ty výrobky, které testují na zvířatech :D Ani mě nenapadlo, že bys to mohla pojmout taky jako, který používáš teď :D Sorry, příště to vyjádřím přesněji :D

    OdpovědětVymazat
  3. jakože garnier testuje na zvířatech? pochopila jsem to správně? :D to by mě nenapadlo... Jak jsi to zjistila?

    OdpovědětVymazat
  4. nehty jsou super! jak tě napadl takový způsob? fakt to nevypadá, že by to bylo nalepené, to je tím, že je vše lakem, jde vidět, že často používáš laky tak se v tom vyznáš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. většinou hledám inspiraci na internetu ;)

      Vymazat
  5. Děkuji♥
    jinak prosimtě přeúiš si mě vracím se ke starýmu blogu, to bude konečná fáze..
    Niqulle

    OdpovědětVymazat
  6. a už máš k lodičkám šaty?:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to sem dáš určitě i fotku, ať ti můžu závidět :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je úplně dokonalý! Fakt se mi to strašně líbí, to asi zkusím! :)) Moc děkuju za tip

    OdpovědětVymazat
  9. Vidím, že se taky hodně inspiruješ u cute polish na youtube :) Má úžasný nehty, který jdou lehce udělat!

    OdpovědětVymazat
  10. toto by ma nenapadlo, úžasné, keby mám doma taký biely s úzkym štetcom hneď vyskúšam

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...