úterý 14. února 2012

14. 2. ... so what? =D

Valentýn... Abych řekla pravdu, tak ten dnešní den neprožívám nijak extra =D. Kdybych všude neslyšela, že je dneska Valentýn, tak ani nevim, že je. Prostě normální úterý. Né, že bych Valentýn neměla ráda, ale nijak to neprožívám. Možná to bude i tim, že jsem sama, ale i tak mám radši 1. Máj =). Přijde mi mnohem hezčí dostat pusu pod rozkvetlou třešní než dostat ňákou valentýnku, čokoládu a tak. No, ale i přes můj názor na dnešní den vám přeji hezkýho Valentýna a snad jste si ho užili víc než já =D.

3 komentáře:

  1. asi tak den jako každý jiný, i když u mě je úterý náročný den..
    jj to vím, že je od devíti, ale já půjdu ten den jen na ZSV a ty jsou 14:15 :) a na jaké školy sis dávala přihlášky?

    OdpovědětVymazat
  2. já ještě nemám všechny přihlášky poslané :) posílala jsem zatím na masarykovu univerzitu do brna na fylozofickou fakultu, do olomouce na sociologie a zvažuje něco z ekonomikou protože jí mám ve škole dost, ale ty příjmačky jsou z matiky a z cizího jazyka, podle mě nejhorší varianata testu :) ty jak se hlásíš na tu ekonomku tak tam mám taky příjmačky matika a jazyk? jinak o té univerzitě obrany taky přemýšlím:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam rada cokoladu kazdy den v roku, na to aby som nejaku mala nepotrebujem Valentin :D a valentinky, to je podla mna taky divny zvyk, posielat niekomu (vacsinou anonymne) ze sa dotycnemu pacis alebo nieco take... a ak sa posielaju valentinky v skole tak si aj tak z toho vsetci robia srandu a pisu uplne blbosti ludom ktorych nemaju radi a myslia si potom aki su vtipni...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...