pondělí 13. února 2012

Banánové cupcakes

V sobotu jsem dělala banánové cupcakes a konečně jsem našla recept, který je užasný! Jak na cupcakes, tak i na krém, a proto se s vámi o něj podělím =).


Na banánové cupcakes budeš potřebovat:
0,5 hrnečku mléka
špetku soli
0,45 hrnečku moučkového cukru
2 banány
1 balíček kypřícího prášku
1 vajíčko
1,25 hrnečku hladké mouky

Nejdřív si do misky nasyp mouku, cukr, sůl a kypřící prášek. Do vedlejší misky si rozmačkej banány, ke kterému pak přidáš mléko a vajíčko. Snaž se banány rozmačkat pečlivě, aby si tam pak neměla velké kousky banánu. Vzniklou směs přidej do misky, kde máš mouku a cukr a zamíchej to, aby ti vzniklo těsto. Těsto pak dej do košíčků na cupcakes a dej je do vyhřáté trouby. Já jsem je pekla 15 minut na 200°C.

Na krém si připrav:
300g moučkového cukru
150g másla
2 lžičky mléka

Změklé máslo tři s moučkovým cukrem (upozorňuju, že to je snad ta nejhořší a nejdelší část =D) dokud nebude směs nadýchaná a skoro bílá. Pak přidej dvě lžičky mléka a zase pořádně promíchej. Krém by měl být hezky jemný a nadýchaný. Pak si dej do pár mističek trochu krému a přidej potravinářské barvivo. Pokud nechceš mít krém barevný, tak samozřejmě nemusíš ;). No a pak vychladlé cupcakes ozdob podle své fantazie.




Tohle množství mi vystačilo na 12 cupcakes a krému mi trochu zbylo. Jenom bych ještě upozornila, že je to pořádně sladká bomba =D a kdo zrovna třikrát sladké nemusí, tak to neni nic pro něj. Banán v nich ani nejde moc cítit, ale dává jim takovou zvláštní chuť. Od teď je budu dělat asi jenom s banánem, protože těsto neni tak suché, jako když jsem je dělala normálně. Nevim jestli je to tim banánem, ale prostě už je budu dělat jen s nim =D.

3 komentáře:

  1. mnam, vyzera to super! :)) mozno niekedy skusim ;)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá lákavě:) recept bych si mohla opsat:)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to lákavě, recept si nejspíš opíšu:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...