pátek 10. února 2012

Cute Cupcake Nails

Dlouho jsem si už chtěla udělat nehty s dortíkem a konečně jsem našla čas se do toho vrhnout =).
Laky jsem použila všechny od essence a světle růžový jsem si namíchala z tmavě růžového a trochu bílého laku. Sice to vypadá složitě, ale je to jednoduchý a chce to jen trochu trpělivosti ;). Nejdřív jsem si nalakovala všechny nehty (až na prsteníček) buď světle růžovým nebo tmavě růžovým lakem. Potom jsem na malíček a palec udělala bílé tečky a na palec ještě navíc srdíčko. Na ukazováček jsem dala jen růžové třpytky a na prostředníček jsem udělala takové mráčky. A na prsteníčku jsem udělala roztomilý cupcake =). Nejdřív si tmavší růžovou uděláte na konci nehtu proužek (jako když si děláte obyčejnou francouzskou) a na něj pak uděláte světlým lakem svislé proužky. Pak bílým lakem uděláte polevu a nahoru můžete dát třeba kamínek, nebo tam můžete udělat lakem puntík. Na bílou polevu jsem dala ještě třpytky a vše pak nalakovala bezbarvým lakem =).


2 komentáře:

  1. wau, ten cupcake sa ti fakt podaril! ja by som to asi nedokazala, nemam na take nieco trpezlivost a skoro nikdy sa mi kresby na nechty nepodaria :DD a potom si nastvane odlakovavam nechet a nakoniec si aj tak vsetky nechty nalakujem jednofarebne, bez vselijakych vzoriek alebo kresieb :DDD ale je fakt super vidiet, ze niekto si vie urobit take krasne nechty, aspon mam co obdivovat :))

    OdpovědětVymazat
  2. přijde mi to dost složité. Já bych na to neměla nervy a kdybych to zvládla bylo by mě zase líto, že se to brzo oloupe :) Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...