pátek 24. února 2012

Má kosmetika

V dnešním videu bych vám chtěla ukázat mojí kosmetiku, kterou používám na běžné denní líčení a ještě mé nejoblíbenější voňavky.

P.S. Před chvílí přijela babička a dovezla domácí koblížky, které dělala. Jsou výborný =D!


6 komentářů:

  1. O tu sukni zatím nikdo nemá zájem. Jasně, chápu ;). Liči s fialkou mám taky doma. Já mám nejradši ten meloun asi a ještě švestka s vanilkou, to strašně krásně voní.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké video, domácí koblížky bych si taky dala, mňam :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam tiez vonavku od C-THRU Pearl Garden, ktoru som dostala na narodeniny, ale v trochu inom obale ako ty :D tiez si myslim, ze vonia fakt dobre, aj ked ju velmi casto nepouzivam

    OdpovědětVymazat
  4. Super video !

    Zvu tě na Giveaway :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý video, ten pudr od rimmelu jsem taky měla:-) Koblížky bych si taky dala, mňam:-) M.

    OdpovědětVymazat
  6. Dám na vás, creepers se mi líbí třeba na Pavlínce, ale na sobě ne. A obyčejné tenisky spíš zvolím jako přezuvky do školy a koupím si wedges :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...