neděle 26. února 2012

Melounová záplava


1. Melounový tělový krém (Balea) - Tenhle krém je skvělej! To, že krásně voní po melounu nebudu ani zmiňovat =D, ale přijde mi, že když se s ním namažu, tak to tu pokožku hezky osvěží. Navíc je i dobrej v tom, že neni tolik mastný a hned se vpije, takže nemusíte čekat dlouho a hned se můžete oblíknout ;).

2. Melounový sprchový gel (Balea) - S tímhle melounovým ''sprcháčem'' je to stejné jako s předešlým tělovým krémem. Hezky pokožku osvěží a krásně po ní voní.

3. Tělový sprej s melounem (Avon) - Myslím, že každý tyhle spreje z různými vůněmi znáte. Já mám od každého jeden a nejvíc mi teda voní fialka s liči, ale tenhle melounový voní taky krásně. Hodně lidí mi říká, že voním jak ta melounová žvýkačka od Orbitek =D, když se tímhle sprejem navoním a to mi samozřejmě nevadí, protože melounový žvýkačky jsou moje nejoblíbenější.

4. Hydratační sprchový gel s melounem (Avon) - Kdybych měla porovnat tenhle sprchový gel s tím od Baley, tak bych asi zmínila, že i když jsou oba s melounem, tak každý voní trochu jinak. Nevím čím to, ale je to tak =D. A ještě bych řekla, že tomuhle chybí takový ten osvěžující efekt. Oba jsou ale skvělý ;).

5. Hydratační tělové mléko s melounem (Avon) - Tenhle krém, jak můžete poznat i z fotky, zatim moc nepoužívám, protože mám zrovna stejnej akorát s vůní té fialky. Přesto jsem ho ale hned na začátku vyzkoušela a musim říct, že všechny krémy z téhle řady se až překvapivě rychle vpíjí a pokožku zanechají hezky voňavou, jako kdybych se nastříkala tím tělovým sprejem.


Na závěr bych ještě řekla, že za tu cenu jsou to rozhodně skvělé výrobky a v porovnání jsou ty od Baley levnější. Každý stál myslím něco kolem 40 Kč a ty z Avonu stojí kolem 90 Kč, ale často jsou na ně dané slevy, takže je koupíte i třeba za 70 Kč. Já jsem si zrovna ty melounové a s fialkou objednala někdy před Vánocemi, když prodávali v sadě všechny tři výrobky jenom za 150 Kč, takže když to rozpočítáte, tak mě každý vyšel na 50 korun =).

9 komentářů:

  1. mnam, ja milujem melonove orbitky :D v lete si planujem zadovazit nejaky sprchovy gel alebo telove mlieko s peknou ovocnou vonou tak mozno to bude prave melonova vona :P

    OdpovědětVymazat
  2. Meloun přímo miluju! Ten sprcháč Balea se už asi v DMku sehnat nedá, že? Nebo jsi ho kupovala teď nekdy? :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem ho někdy minulé léto, takže už je to docela dlouho a nevím jestli ho ještě mají...

      Vymazat
  3. co vidím,tak od Balea jsou většinou dobrý připravky,tak snad někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  4. jak jsem četla titulek, tak mi hned napadl Avon :) Ty spreje od nich znám, teď jsem si jeden z nich objednala:)
    ale máš pěkně sladěnou sadu :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky mám celkem 5 příhlášek, ale 3 testy, ale tak dá se :) A jak ti jdou scio?

    OdpovědětVymazat
  6. celý set avon máme doma, míňa sa teda pekne rýchlo až na ten sprej a baleu by som chcela no v dm som melónové nevidela :/ ale milujem tú vôňu, budem hladať :D prosím ťa koľko stál ten balea telový krém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha limited edition to je z tej edície kde je aj ten balzam v plechovom obale, no keď som ten nevidela a nemôžem nájsť tak asi ani toto

      Vymazat
    2. ten balzám neni z limitky, jenom sprcháč a krém a ten si nepamatuju kolik stál, ale bylo to málo ;)...nevím teda jak u tebe, ale tady ten balzám normálě prodávájí jenom sprcháč s krém už nejspíš neseženeš, protože ten jsem kupovala někdy minulé léto a oba jsou teda z limitky

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...