čtvrtek 16. února 2012

Moje zlatíčko

Tady je video, ve kterém bych vám chtěla ukázat svojí kočku. Mám jí nade vše ráda a nedokážu si představit, že bych tu byla bez ní. Jí vždycky řeknu všechno a můžu si být jistá, že to nikomu nevykecá =D. Já vím, že teď to může znít skoro jako, že jsem blázen, ale ten, kdo žádnýho domácího mazlíčka nemá, tak to nepochopí. Jmenuje se Jonča, ale většinou jí říkám Jonýsek. Je to ruská modrá kočka (rasa) a 14. dubna jí bude 12 let. Mám jí snad někdy od druhé třídy, takže se mnou vyrůstala a strašně moc mi přorostla k srdíčku a už jí vůbec neberu jako kočku, ale jako normállního člena rodiny. Proto si ani nedokážu představit, že by se jí něco stalo...

video

6 komentářů:

  1. Ahoj, zítra v sedm se u mně na blogu objeví hodnocení tvého blogu. Tak se podívej :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta je tak pěkná!! :) a podle čeho se tak jmenuje?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, to jméno už měla, když jsme si jí brali ;) byl jí cca jeden rok

      Vymazat
  3. pěkné http://for-my-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ta je nádherná. Jestliže je pes nej. přítel člověka, pak je kočka nej. kámoška člověka :D škodajen, že mám na ně mírnou alergii, jinak bych si taky pořídila takovou čičinku :D je sladká. Moc ti ji závidím.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...