sobota 18. února 2012

Protančená noc

Táák... Včerejší večer byl úžasnej! Byla jsem na maturáku vedlejší třídy a bylo to supr =D! Byli tam skoro všichni z naší třídy, takže jsme si dali takovej ''náš'' druhej maturák, který jsme si pořádně užili. Samozřejmě, že musím podotknout, že na náš maturák nikdo neměl =D. Jinak mě teda ještě teď neskutečně bolí nohy z těch červených lodiček, který už jsem vám na blogu dřív ukazovala. Jsou krásný, ale být v nich od sedmi večer do tří do rána, to dá zabrat i mě. Malíčky vůbec necítím a to, že nemůžu pomalu došlápnout ani na nohu, tak o tom už se radši ani zmiňovat nebudu =D. Na tom maturáku jsme byli myslim do jedný a pak jsme ještě šli do jednoho báru =D. Ale tak abych to shrnula...byl to povedený večer a hned další pátek bych si to dala znova =D.

Jinak bych ještě chtěla poděkovat Michelle za úžasné hodnocení mého blogu =). Hodnocení si můžete přečíst zde.

5 komentářů:

  1. ja by som v takych vysokych topankach nedokazala byt ani polhodinu, nieto este niekolko hodin :D
    gratulujem k hodnoteniu!! :)) a moc pekna fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botičky jsou naprosto luxusní!:-) Na fotce ti to moc sluší:-) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Prosím dej mi tady hlas http://ter-es.blog.cz/1202/1-kolo-sonb-3
    Jsem tam Michelle El. Když budeš chtít, jakkoliv oplatím :)) Děkuji předem :))

    OdpovědětVymazat
  4. Výborné ohodnocení! :) A krásná fotka. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych taky protančila noc:):)
    na fotce ti to moc sluší!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...