úterý 21. února 2012

Puntíky

 A mám tu další inspiraci pro vaše nehtíky =). Nemůžu je nazvat jinak než...puntíky =D.


Růžový lak Twins - Essence (04 mr. big)
Bílý lak New York style tip painter - Essence (s úzkým štětečkem)
Průhledný lak - Basic
Na ty tečky můžete použít buď lak s úzkým stětečkem, nebo se hezké tečky dají udělat i tak, že si dáte trochu bílého laku na papírek a vezmete si obyčejnou vypsanou propisku, kterou budete namáčet do laku. Vzniknou vám pak hezké a pravidelné tečky ;).

8 komentářů:

  1. Na mém blogu je GIVEAWAY, byla bych moc ráda kdyby ses zúčastnila! :).

    OdpovědětVymazat
  2. tvoje nehty se mi líbí vždy a ani tyhle nejsou vyjimkou! :) jinak průhledný lak mám stejný :)

    OdpovědětVymazat
  3. nadherne :) ja nemam nikdy dost dlhe nechty na to aby som si z nich nalakovala iba spicku a aby to vyzerali normalne lebo sa mi stale lamu...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se ti to povedlo, připomíná mi to muchmůrku :) máš hezké dlouhé nehty.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to je krásné :) jen já jsem manuálně nezručná :DD a navíc na to mám moc krátké nehty :( a hlavně do kulata :/

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásné! Já bych na to asi neměla trpělivost :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...