úterý 28. února 2012

Ta škola mě zníčí...!

Tak po delší době článek, ve kterém se zase můžu vykecat =D. Poslední dobou mi připadá, že mám hlavu jak pátrací balón. Škola mi dává pěkně zabrat! Vůbec nemám čas na nic jinýho...samý maturitní otázky, učení na ostatní předměty. Navíc mě štve naše učitelka na biologii. Z naší třídy maturuje z bižule jenom jedinej člověk, ale my pořád píšem ňáký pojmovky a písemky z genetiky, jako kdybychom maturovali všichni. Mě vždycky dokáže vytočit, jak si každej učitel myslí, že máme jenom jeho předmět a nemáme nic lepšího na práci! =D No prostě děs ta škola teď.

Navíc mi dneska přišel ňákej ten papírek z pošty (nevim jak se to jmenuje =D), že se mi vrátily peníze, který jsem posílala za přihlášku na vejšku do Brna. Posílala jsem to ve čtvrtek i s přihláškou a oni přijímají přihlášky do konce února! To je už zítra! Tak jako jsem nevěděla co mám dělat. Jsem hned začala brečet (to je u mě poslední 3 měsíce normální, tak se nedivte =D), že se tam nedostanu a tak. Tak mi máma řekla ať jí napíšu čísla co tam maj, že jim zavolá. Naštěstí tam ještě odpoledne někdo byl, tak jí řekl co a jak a že mám poslat peníze přes účet. Tak doufám, že zítra to snad budou mít jinak půjdu skočit z mostu.

Jinak v sobotu jedu zase do Teplic, kde budu psát už po druhý scio testy. Doufám, že dopadnou líp než ty první. Sice je budu psát ještě 31.3. a 28.4., ale stejně. Takových vyhozených peněz! Takovýho oblečení a kosmetiky co jsem místo toho mohla mít =D. A to nemluvim o penězích za přihlášky na vejšky. Každá stojí 500,- a já si jich podávám 5, tak si to spočítejte.

No, tak jsem si tu hezky postěžovala =D a nakonec vám sem hodim ještě fotku z maturáku vedlejší třídy. Už je to myslim asi 14 zpátky, ale dřív jsem jí nenašla (tu fotku). Tak tady je.

2 komentáře:

  1. u nás ve škole je to podobné..
    já mám všechny poslané přes účet a je to ok. A kam sis to do Brna dávala?

    v podstatě poprvé, ale vím jak ty testy probíhají, protože to děláme ve škole, ale budu dělat jen ZSV.

    OdpovědětVymazat
  2. tiez neznasam ze vsetci ucitelia si myslia ze mame iba ich predmet a ked niektoremu povieme ze sme mali velku pisomku z ineho predmetu tak povie ze ho to vobec nezaujima, ze ho zaujima iba jeho predmet... tak to je fakt na nervy niekedy x.x
    ja budem o dva roky riesit prihlasky a uz teraz sa zacinam bat lebo zatial vobec neviem kam by som chcela ist...
    jasne, ze im tie peniaze pridu, nebudes odnikial skakat ;)
    a moc pekna fotka :))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...